1. اخبار استان
  2. ثبت نام مجدد طرح ملی مسکن در زنجان

کد خبر: 12440

ثبت نام مجدد طرح ملی مسکن در زنجان

معاون وزیر راهو شهرسازی در اظهار نظری جدید اظهار کرده که ثبت‌نام مجدد طرح ملی مسکن به تامین زمین بستگی دارد و این قابلیت در زنجان برای ثبت نام بالا است.

به گزارش همدلی زنجان؛  محمود محمودزاده از ثبت‌نام مجدد طرح ملی مسکن در زنجان خبر داد  و گفت: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته با کمک و همکاری مسئولان این استان پس از تامین زمین، متقاضیان باقیمانده در زنجان را پوشش خواهیم داد.

وی با بیان این که تاکنون حدود ۱۳۰ هزار نفر در طرح ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند، تصریح کرد:‌ از این تعداد حدود ۲۰ هزار در بافت فرسوده و حدود ۱۱۰ هزار در سایر شهرهای کشور ثبت‌نام کرده‌اند.

وی با یادآوری این‌که پالایش متقاضیان آغاز شده است، افزود: پالایش ثبت‌نام کنندگان در سامانه فرم «ج» برای استان‌ها تا قبل از مرحله پنجم به اتمام رسیده است،بقیه سامانه‌های پالایشی هم در حال انجام است.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر این‌که تلاش می‌کنیم به زودی نتایج پالایش اعلام شود، اضافه کرد: مکانیسمی برای شناسایی افرادی که به اصطلاح به قولنامه‌ای ملکی را خریداری کرده‌اند مانند سازمان ثبت اسناد وجود ندارد، اما با این حال تلاش می‌کنیم از سامانه‌های ارزیابی شده این اطلاعات را برای پالایش افراد دریافت کنیم./تسنیم

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
افزایش آمار کشف چوب های قاچاق در زنجان
خبر قبلی
بارش‌های خفیف تا متوسط در استان/ وضعیت جاده های زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست