1. اخبار استان
  2. جشنواره تئاتر استان زنجان به ایستگاه ۳۱ رسید

کد خبر: 12019

جشنواره تئاتر استان زنجان به ایستگاه ۳۱ رسید

دبیر سی و یکمین جشنواره تئاتر استان زنجان گفت: سی و یکمین جشنواره تئاتر استان زنجان با  اجرای نمایش «خانم» به نویسندگی آرش عباسی و به کارگردانی داوود نجفی آغاز شد.

به گزارش “همدلی‌‌زنجان”؛ حسین نجفی از حضور ۹ اثر منتخب در سی و یکمین جشنواره تئاتر استان زنجان خبر داد و گفت:  سی و یکمین جشنواره تئاتر استان زنجان با  اجرای نمایش «خانم» به نویسندگی آرش عباسی و به کارگردانی داوود نجفی آغاز شد.

وی افزود: هیئت بازبین سی و یکمین جشنواره تئاتر استان زنجان پس از مشاهده و بررسی ۱۴ نمایش متقاضی شرکت در این جشنواره بر اساس جدول ارائه شده از سوی دبیرخانه از تاریخ دوم تا ۲۳ آبان ماه ۹۸ و جمع‌بندی آرا هریک از اعضای هیئت انتخاب متشکل از حسین عباسی‌نیا، امیر نعمتی و صدیقه شریف پور به شرح زیر انتخاب و معرفی شدند.

دبیر سی و یکمین جشنواره تئاتر استان زنجان افزود: نمایش «خانم» به کارگردانی داود نجفی از شهرستان خرمدره، «عینهو شب که سیاس» به کارگردانی حامد محسنی از شهرستان خدابنده،  نمایش‌های«نت‌های خاکستری به کارگردانی « اصغر محمدی، «برجک شماره ۳۷» به کارگردانی داریوش عربخانی، «خطی که به موازات دیگری هدر رفت» به کارگردانی نسرین نباتی، «خواب در فنجان خالی» به کارگردانی امیررضا مرادی از شهرستان زنجان، «نقطه صفر مغزی» به کارگردانی متین شفیعی مقدم، «خوخانلار» با کارگردانی گروهی از هنرمندان و »به مناسبت ورود اشکان» به کارگردانی محمد حسین محمدی آثار راه یافته به سی و یکمین جشنواره تئاتر استان زنجان هستند.

نجفی با بیان اینکه اتابک نادری و پیمان کریمی و زهرا خسروی به عنوان داوران سی و یکمین جشنواره تئاتر استان زنجان انتخاب و معرفی شدند،  ادامه داد: سی و یکمین جشنواره تئاتر استان زنجان از سوم تا ۶ آذر ماه ۹۸ در محل فرهنگسرای امام خمینی (ره) زنجان برگزار می‌شود.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
ورزش یکی از راه‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی است
خبر قبلی
از خودروسازی به اندازه کافی کشیده‌ایم دیگر اینترنت را انحصاری نکنید
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست