جشن بزرگ گرامیداشت روز زنجان با استقبال گسترده مردم برگزار شد

جشن بزرگ گرامیداشت روز زنجان با استقبال گسترده مردم برگزار شد

امروز زنجان بر مدار شاخص های فرهنگی برای توسعه گام برداشته است

 

 

 

 

 

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان با اشاره به برنامه های متنوع فرهنگی شهرداری زنجان در روز گرامیداشت زنجان، گفت:  جشن بزرگ گرامیداشت روز زنجان همزمان با زادروز فیلسوف بزرگ شیخ شهاب الدین سهروردی(شیخ اشراق) و با استقبال گسترده مردم برگزار شد.

شمس‌اله وثوقی در گفت‌و‌گو با “همدلی‌زنجان”؛ یکی از راهبردهای فرهنگی شهرداری زنجان را توجه به بزرگان علمی، فرهنگی، دینی و هنری زنجان برشمرد و اظهار کرد: در جشن بزرگ گرامیداشت روز زنجان برنامه های متنوع و شادی برای شهروندان زنجانی برنامه ریزی شده بود که برگزار و با استقبال کم نظیری مواجه شد.

وی معرفی زنجان به عنوان شهر پیش رو و پیشگام در توسعه پایدار را یادآور شد و افزود: پیشران بودن زنجان در توسعه پایدار از دریچه فرهنگ و هنر این شهر سرچشمه گرفته و ظرفیت های فرهنگی و اجتماعی مردم زنجان موجب پیشگامی این شهر در بین کشورهای اکو شده است.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان توسعه شهر بدون لحاظ کردن آیتم های فرهنگی را ابتر توصیف کرد و یادآور شد: امروز زنجان بر مدار شاخص های فرهنگی برای توسعه گام برداشته و برگزاری نمایشگاه زنجان در گذر زمان، جشن بزرگداشت گرامیداشت روز زنجان و برنامه های جنبی مربوط به معرفی زنجان به عنوان شهر پیشگام در اکو از این مسیر علور می کند.

وی به برگزاری نمایشگاه «زنجان در گذر زمان» اشاره کرد و گفت: نمایشگاه «زنجان در گذر زمان» آغاز به کار کرد و در این مراسم از تمبر شیخ اشراق رونمایی و نماد شیخ اشراق نیز توسط شهردار زنجان به حجت‌‎الله ایوبی دبیرکل ملی یونسکو اهدا شد.

وثوقی به میهمانان حاضر در این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: نمایشگاه زنجان در گذر زمان با حضور حجت‌الله ایوبی دبیرکل ملی یونسکو و سعدالله نصیری قیداری رئیس انجمن نجوم ایران در کارخانه کبریت زنجان افتتاح و از تمبر شیخ اشراق رونمایی و این تمبر به شهردار زنجان اهدا شد

گفتنی است در این مراسم نماد شیخ اشراق نیز از طرف شهردار زنجان به حجت‌‎الله ایوبی دبیرکل ملی یونسکو تقدیم شد. همچنین در این نمایشگاه شاهد  حضور اساتید خوشنویسی ایران فلسفی،کابلی و حیدری به همراه وثوقی خوشنویس زنجانی و سرپرست سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری زنجان بودیم.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
رشد ۱۲ درصدی مصرف بنزین استان طی ۴ ماهه نخست سال جاری
خبر قبلی
احداث نخستین کلکسیون گیاهان دارویی در شهرستان ابهر
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست