1. اجتماعی
  2. حادثه آتش سوزی شهرک صنعتی زنجان ۹ مصدوم داشت

کد خبر: 20174

حادثه آتش سوزی شهرک صنعتی زنجان ۹ مصدوم داشت

استاندار زنجان با بیان اینکه حادثه آتش سوزی در شهرک صنعتی اشراق زنجان ۹ مصدام داشت، گفت: میزان سوختگی دو نفر از مصدومین ۴۸ و ۵۱ درصد می‌باشد و روند درمان آن ها ادامه دارد.

به گزارش همدلی‌زنجان، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، فتح اله حقیقی با بیان این مطلب، اظهار کرد: حادثه دیشب در واحد تولید دوا اخگر در شهرک صنعنی اشراق ساعت شانزده و ده دقیقه رخ داد  و با تلاش همه عوامل امدادی ساعت هجده و پنج دقیقه مهار شد.

وی افزود: این واحد محصولات برپایه الکل تولید می کند  و در زمان حادثه ۳۰ نفر در واحد شیفت کاری بودند که بعد از انفجار ۹ نفر مصدوم  شدند که ۵ نفر مرد و و ۴نفر دیگر زن بودند.

حقیقی با بیان اینکه ۲ نفر از مصدومان با سوختگی۴۸ و ۵۱ درصد در بخش سوختگی بیمارستان بستری هستند گفت: در صورت لزوم آمادگی برای انتقال  آنها به بیمارستان مجهز فراهم است و مابقی مصدومان نیز مداوا شده  اند.

رئیس شورای تامکین استان زنجان گفت: کمیته حقیقت یاب برای یافتن علت حادثه تشکیل شده و آنچه در ابتدا مشهود است رعایت نکردم موارد ایمنی  بوده است.

استاندار زنجان ضمن تشکر از همکاری همه عوامل امدادی و حضور به موقع در صحنه برای مهار آتش سوزی تاکید کرد: واحد های تولید که مواد اولیه آنها اشتعالزا است باید مهندس کنترل ایمنی داشته باشند و نکات ایمنی به دقت رعایت شود.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
«شیلاندر» روستای پروانه ها در زنجان/ روستایی پلکانی
خبر قبلی
ازدواج مجازی در زنجان به اخاذی منتهی شد!
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست