1. اجتماعی
  2. حسن روحانی کشور را به بن بست و سقوط رسانده + فیلم

کد خبر: 21683

مصطفی طاهری:

حسن روحانی کشور را به بن بست و سقوط رسانده + فیلم

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد حسن روحانی، گفت: حسن روحانی کشور را به بن بست و سقوط رسانده و ما می گوییم کشور را باید نجات داد.

به گزارش همدلی زنجان؛مصطفی طاهری در نشست خبری با خبرنگاران در زنجان، با بیان اینکه ناکارآمدی دولت را طرفرداران دولت و همه می گویند، اظهار کرد: شخص روحانی مقصر است. نمی خواهد هماهنگ کند، وقت نمی گذارد.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص امضای نامه ای مبنی بر درخواست حضور ابراهیم رئیسی، برای انتخابات ریاست جمهوری، افزئد: یک نفر که توانایی دارد، شخصی وجود دارد که همه روی آن اتفاق نظر دارند و معتقدند می تواند شرایط کشور را بهبود ببخشید. یکی که همراه باشد با قوانین و طرح های مجلس و خود وی نیز لایحه ارائه کند تا مشکلات کشور برطرف شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه چرا باید من نماینده برای یک طرح ماه ها زمان بگذارم در حالی که دولت می توانست لایحه مناسب ارائه کند، تاکید کرد: دولت بدنه کارشناسی عریض و طویلی دارد که میلیاردها تومان هزینه آن ها می کند از اندیشکده ها تا پرسنل کارشناسی در حوزه های مختلف، جرا باید لوایح مناسبی برای برون رفت از مشکلات ارائه نشود.

وی با اشاره به اینکه ما می گوییم ریشه مشکل کشور این است اما دولت لایحه ای ارائه نمی کند، اظهار کرد:آدم نمی داند اسم آن را کم کاری و بیحالی بگذارد یا خدایی نکرده مثلا اسم آن را خیانت بگذارد. کشور را با این حالت نمی شود اداره کرد. در آینده خواهید دید در بعد نظارت و پیگیری ها هر جا مشکل باشد ما باید پاسخ بدهیم. مجلس کم کاری می کند حق دارید بگویید و مطالبه کنید.

طاهری در پاسخ به این سوال که اگر ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور شود و کم کاری و کوتاهی داشته باشد شما چه کار می کنید، یادآور شد:  باید بیاد استیضاح کند، مخالفت کند. بیاید صحبت کند.

 

 

 

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
هوای گرم و خشکی در استان زنجان حاکم می شود
خبر قبلی
 اقتصاد ۵ سال آینده ایران به روایت اکونومیست
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست