1. اخبار استان
  2. خانه هلال شرکت راشا کاسپین ایرانیان افتتاح شد

کد خبر: 24045

خانه هلال شرکت راشا کاسپین ایرانیان افتتاح شد

قبل از ظهر امروز با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان، نماینده سازمان صمت و مدیر مجتمع شرکت راشا کاسپین ایرانیان خانه هلال شرکت راشا کاسپین ایرانیان افتتاح شد.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ جمعیت هلال احمر استان زنجان با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت در سال جاری اقدام به راه اندازی خانه های “هلال” در واحدهای تولیدی استان زنجان کرده است. نخستین خانه در محل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان راه اندازی شده و امروز خانه هلال شرکت راشاکاسپین ایرانیان افتتاح و آغاز به کار کرد.

در این مراسم سید قاسم موسوی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان، محمدحسین فغفوری، رئیس واحد محیط زیست و HSE سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان و حجت الاسلام جواد نصیری، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان زنجان حضور داشتند.

رئیس واحد محیط زیست و HSE سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در حاشیه این مراسم با بیان اینکه راه اندازی خانه های هلال در استان ژنجان آغاز شده است، افزود: افتتاح این خانه ها در واحدهای بزرگ تولیدی استان برنامه ریزی و اجرایی می شود. توجه به ایمنی در مواقع بحرانی، پدافند شیمیایی و حوادث تخصصی از حمله موارد مورد تاکید است.

وی شبکه کردن خانه هلال های واحدهای با یکدیگر را هدف مهم این سازمان برشمرد و گفت: هدف از شبکه کردن این خانه ها استفاده از ظرفیت واحدها برای یکدیگر در مواقع بحرانی است. تاب آوری صنعتی و اقتصادی دز واحدهای تولیدی و توجه به مسایل مربوط به اچ اس ای از اهداف مهم راه اندازی خانه هلال است.

سید قاسم موسوی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان نیز در این مراسم رویکرد علمی و کارشناسی شرکت راشا کاسپین در خصوص مسائل اجتماعی و مدیریت بحران را شایسته تقدیر عنوان کرد و گفت: نگاه اجتماعی و زیست محیطی این شرکت قابل توجه است و اقدامات سازنده زیادی صورت گفته است.

وی هدف از راه اندازی خانه های هلال را توسعه اقدامات بشر دوستانه عنوان کرد و گفت: هدف اصلی از خانه های هلال توسعه و افزایش فرهنگ ایمنی در محیط های مختلف به ویژه در واحدهای تولیدی است. این خانه ها محلی برای آموزش و توسعه فرهنگ ایمنی محسوب می شوند.

سعید امیدی، مدیرمجتمع راشا کاسپین ایرانیان نیز در این مراسم، یکی از رویکردهای مهم شرکت را توجه به مسائل ایمنی و سلامت کارکنان در محیط کار عنوان کرد و گفت: برای فعال سازی خانه هلال آمادگی کامل داریم.

وی با تاکید بر اینکه عمده پرسنل این شرکت را نیروهای جوان تکشیل می دهند، افزود: ایمنی، سلامت کارکنان و همچنین کاهش ریسک های مجتمع از اصلی ترین رویکردهای این شرکت است. طی ماه های اخیر در این حوزه فعالیت های چشمگیری انجام شده و تا رسید به محیط ایمن پروژه های بهبود و حساس سازی بیش از پیش باید صورت می گیرد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
یک زنجانی، استاندار قزوین شد
خبر قبلی
بازدید سفیر ژاپن از گنبد سلطانیه
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست