1. اخبار استان
  2. خدابنده به جایگاه واقعی خود نرسیده است

کد خبر: 16570

استاندار زنجان:

خدابنده به جایگاه واقعی خود نرسیده است

استاندار زنجان گفت: شهرستان خدابنده با داشتن ظرفیت های بالای منطقه ای به جایگاه واقعی خود نرسیده و استفاده از همه پتانسیل ها نیازمند مدیریت صحیح است.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ فتح الله حقیقی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات شهرستان خدابنده، اظهار کرد: در بازدیدی که از روستاهای شهرستان خدابنده داشتیم ظرفیت های بسیار خوبی در زمینه گردشگری و ایجاد اشتغال وجود داشت که با قدری مدیریت صحیح و دلسوزی می توان زمینه رونق و توسعه منطقه را فراهم کرد.

وی با بیان اینکه منظومه توسعه و اشتغال روستایی تدوین شده و به ایجاد اشتغال پایدار در روستاهای بالای ۲۰ خانوار جمعیت توجه خاصی شده است، افزود: برخی طرح ها نیازمند اعتبار خاصی نیست و با توجه به نقشه راه استان و تصمیم گیری درست می توان به نتایج مطلوبی رسید.

استاندار زنجان وجود ظرفیتهای خوب کشاورزی و گردشگری در منطقه را فرصت خوبی برای توسعه منطقه دانست و افزود: خدابنده به جایگاه واقعی خود نرسیده اما با کمی همت، جدیت و اهتمام در اجرای طرح های نوآورانه می توان در سطح ملی و جهانی این شهرستان را معرفی نمود.

استفاده از دانش نوین در کشاورزی همچون فراوری محصولات کشاورزی و اصلاح فضای بیرونی غار عظیم و زیبای کتله خور و همچنین رسیدگی به ورودی شهر گرماب از جمله پیشنهادهای استاندار زنجان برای رونق بخشهای کشاورزی و گردشگری این شهرستان بود.

در این جلسه قرار شد دبیرخانه هایی در حوزه های کشاورزی و گردشگری، راه و مسکن و آب تشکیل شود و تا دو هفته آینده طرح های قابل اجرا در حوزه های مختلف را برای اجرا و با همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی ارائه نمایند.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
‌ حسین نوری ملی‌پوش زنجانی تیم ملی کشتی فرنگی ایران، مبتلا به کرونا شد
خبر قبلی
مسئله مسکن و آرزوی ناسنجیده
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست