1. اخبار استان
  2. دانشگاه آزاد اسلامی به سمت دانشگاه فناور حرکت می‌کند

کد خبر: 13862

دانشگاه آزاد اسلامی به سمت دانشگاه فناور حرکت می‌کند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان از انعقاد تفاهم‌نامه های متعدد با بخش صنعت خبر داد و گفت: دانشگاه آزاداسلامی  به سمت دانشگاه فناور حرکت می‌کند.

به گزارش همدلی زنجان؛ علیرضا فیروزفر در مراسم تکریم و معارفه مدیر گزینش دانشگاه آزاد اسلامی زنجان اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی اخیرا تحولات بسیاری داشته است و سیاست‌های تیم مدیریتی جدید،  ریل‌گذاری مناسب و ایجاد تحول با توجه به نیازهای روز جامعه بوده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان با اشاره به اینکه در استان زنجان نیز با تبعیت از سیاستهای ابلاغی ریل‌گذاری لازم صورت گرفته است، گفت: این امر در حوزه‌های اداری، مالی، علمی و پژوهشی مشهود بوده است.

وی با اشاره به اینکه با تجمیع دانشکده ها و سازماندهی گروههای آموزشی چابک‌سازی در بدنه دانشگاه صورت گرفته است، گفت: برای حرکت به سمت دانشگاه کارآفرین و فن آور همه ارکان دانشگاه باید منسجم و متحد زمینه رشد ایده ها را فراهم آورند.

فیروزفر به تاسیس مدرسه ی الگوی دانشگاه آزاد اسلامی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: این مدرسه از مهرماه ۱۳۹۹ آغاز به کار خواهد کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان با اشاره به اینکه حرکت دانشگاه آزاد به سمت کارآفرینی ‌و تقویت ایده های خلاقانه است گفت: در یکسال اخیر به فضل خداوند همه تلاشهای همکاران نتیجه داده و محصولات و خروجی خوبی از پژوهش های استان داریم.

وی در ادامه ازاجرای «طرح صدک»  با عنوان «صنعت و دانشگاه و کارآفرینی» با هدف معرفی دانشجویان ماهر به صنعت و آشنایی دانشجویان با فرصت ها خبر داد و گفت: در حوزه‌های فرهنگی هم رشد چشمگیری در جمعیت دانشجویان فعال رخ داده و شاهد افزایش فعالیتهای دانشجویی هستیم.

فیروزفر از افزایش تشکل‌های دانشجویی و برگزاری جلسات متعدد با فعالان دانشگاه و انعکاس آن به مسولان خبر داد و گفت: این امر موجب ارتباط بیشتر دانشجویان و مسئولان شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان با اشاره به اینکه سیاست دانشگاه بر رسیدگی به مطالبات دانشجویان بوده است، گفت: در دانشگاه آزاد اسلامی صدای دانشجو شنیده می‌شود.

وی در ادامه با بیان فرازهایی از خطبه متقین حضرت علی (ع) و لزوم توجه به آن اظهار داشت: رعایت تقوی راهی متقن در دستیابی به توفیقات الهی است.

در پایان این مراسم از تلاش های دکتر نقی کمالی طی دوره مسئولیت قدردانی و دکتر سعید واعظی راد به عنوان مدیر گزینش دانشگاه آزاد اسلامی زنجان معرفی شد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
استعفای حسن روحانی از حرف تا عمل…!
خبر قبلی
آزادراه زنجان-قزوین مسدود شد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست