1. اجتماعی
  2. درج اعتبار از دفترچه سازمان تامین اجتماعی حذف شد

کد خبر: 15702

درج اعتبار از دفترچه سازمان تامین اجتماعی حذف شد

مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان گفت: بنا به دستور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی تامین حذف تامین اعتبار دفترچه درمان تامین اجتماعی و جای گزینی آن با سامانه استحقاق درمان ابلاغ شد.

به گزارش همدلی‌زنجان؛  مسعود علیاری با بیان این مطلب، اظهار کرد: از ابتدای خرداد به منظور سهولت و خدمت رسانی به بیمه شدگان مستمری بگیران و افراد تحت تکلف آنها سازمان تامین اجتماعی و حذف تدریجی دفترچه های درمانی در نخستین مرحله درج اعتبار دفترچه های درمانی حذف و اخذ استحقاق درمان از طریق سامانه مذکور انجام می شود.

وی افزود: در این راستا بررسی و کنترل استحقاق درمان بیمه شدگان مستمری بگیران و افراد تحت تکلف آنان در تمام مرکز درمانی اعم از ملکی، غیر ملکی طرف قرارداد طرف قرارداد و پزشکان با استفاده از یکی از روش های جای گزین شاملused,sms,mobiles app و نرم افزار های وب medical.tamin.irو darman.tamin.irانجام خواهد شد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان یادآور شد: پس از انجام استعلام خط سوی مراکز درمانی طرف قرار داد و استحقاق درمان در تاریخ استعلام اعلام و کد رهگیری برای آنها صادر می شود‌

علیاری در ادامه تصریح کرد: فرایند اخذ استحقاق درمان در بخش بستری ضمن رعایت اصول و قواعد رفع همپوشانی های درمانی سازمان های بیمه گر پایه کماکان به قوت خود باقی است.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
یادی از گذشته؛ قسم به درستکاری، عمل به فریبکاری؟
خبر قبلی
قیمت نان در زنجان افزایش یافت
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست