1. اخبار استان
  2. دستگیری سارقان سیم و کابل برق در زنجان

کد خبر: 25497

دستگیری سارقان سیم و کابل برق در زنجان

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان از دستگیری و توقیف خودرو پژو پارس سارقان سیم و کابل برق ،توسط ماموران یگان امداد این شهرستان خبر داد.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ سرهنگ داود مرسلی با بیان این مطلب، اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر تردد یک دستگاه پژو پارس حامل دو سارق سیم و کابل برق که از حوزه شهرستان همجوار زنجان اقدام به سرقت سیم کابل برق کرده و در حال حرکت به سمت شهرستان زنجان بودند موضوع در دستور کار پلیس شهرستان زنجان قرار گرفت.

وی افزود: خودرو اعلامی با هوشیاری و سرعت عمل ماموران یگان امداد متوقف و راننده و سرنشین دستگیر و در بازرسی از خودرو دو عدد قیچی آهن بر و ۵ گرم مواد مخدر کشف و جهت سیر مراحل قانونی به یگان انتظامی دلالت داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان با اشاره به اینکه سارقان در شهرستان همجوار مبادرت به سرقت ۹۰ متر کابل برق مسی نموده بودند گفت: سارقان ضمن اعتراف به بزه انتسابی برای تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس آگاهی استان قرار گرفتند.

سرهنگ مرسلی در پایان ، بر تعامل مستمر انتظامی شهرستان ها در پیشگیری از جرائم علی الخصوص پیشگیری از سرقت و توزیع مواد مخدر تاکید کرد و گفت:هر چقدر تعامل بین انتظامی شهرستان ها و تبادل اطلاعات بهتر و بیشتر انجام گیرد موفقیت پلیس در پیشگیری از جرائم و برخورد با هنجارشکنان مطلوبتر خواهد بود.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
اطلاعیه آزمون استخدام کارکنان اداری قوه قضائیه
خبر قبلی
افزایش مراکز بهداشت شبانه روزی دولتی
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست