1. اخبار استان
  2. دوئل وزارت کشور و شورای شهر زنجان بر سر شهردار!

کد خبر: 23528

دوئل وزارت کشور و شورای شهر زنجان بر سر شهردار!

بعد از تایید نشدن صلاحیت عباس راشاد، منتخب اکثریت اعضای شورای شهر زنجان برای تصدی پست شهرداری زنجان، روز سه شنبه(۴آبان) جلسه رسمی و غیرعلنی شورا برگزار شد و از ۹ عضو شورا، هفت نفر در جلسه حاضر شدند. از این هفت نفر پنج نفر(تیم ما بر این باوریم) به انتخاب خود اصرار کرده و به رویکرد وزارت کشور در رد عباس راشاد اعتراض کردند.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ با اصرار به رای شورای شهر زنجان، تلاش ها برای متقاعد کردن وزیر کشور جهت امضای حکم عباس راشاد در فاز دیگری آغاز شده است. برخی منابع گزارش می دهند حلقه نزدیکان عباس راشاد، از نماینده مجلس تا اعضای شورا و … در تلاش بودند با اینکه صلاحیت عباس راشاد احراز نشده بود حتی شده به صورت یکساله و موقت موافقت مراجع را تامین کنند اما این مهم برای آن ها محقق نشده است.

حال با رد صلاحیت راشاد، این حلقه برای متقاعد کردن وزیر کشور تلاش های جدیدی را آغاز کرده اند. به گفته منابع آگاه اگر به هر طریق وزیر کشور زیربار امضای حکم عباس راشاد نرود، بردن این پرونده به شورای حل اختلاف راهکار دیگری است که دنبال خواهد شد.

با این شرایط به نظر می رسد نهایی شدن یک شهردار برای شهر زنجان وارد یک پروسه زمانبر و فرسایشی خواهد شد و شهر زنجان که در بلاتکلیفی خاصی به سر می برد، در سال نخست ریاست جمهوری ابراهیم رئیسی هیچ دستاوردی برای تببین برنامه های توسعه نخواهد داشت.

چنین رخدادی در زنجان بی سابقه بوده است که گزینه شورا توسط وزارت کشور رد شود و شورا در رویکردی تقابلی به گزینه خود اصرار کند. از زمان سرپرستی منصور سلطان محمدی نیز چند روزی بیشتر باقی نمانده و سه ماه از حضور وی گذشت! وارد نیمه دوم سال در زنجان شدیم و فصل سرما آغاز شده است.

پروژه های مهم شهر زنحان اعم از سبزه میدان، مسیر پادگان، وضعیت بودجه ای شهرداری زنجان و… نیمه تمام و بدون برنامه است. شورا هنوز شهردارش را نهایی نکرده و برنامه های سال آتی آن که باید برایش ردیف بودجه و برنامه ریزی صورت گیرد مشخص نیست.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
مخمصه اسرائیل در میدان هسته ای ایران
خبر قبلی
واژگونی پژوپارس در زنجان یک کشته برجا گذاشت
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست