دوره مدیریت کسب و کار مبتنی بر آثار شهید مطهری در زنجان در حال برگزاری است

دوره مدیریت کسب و کار مبتنی بر آثار شهید مطهری در زنجان در حال برگزاری است

 

 

 

 

 

 

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان با بیان اینکه برای نخستین بار در کشور دوره مدیریت کسب و کار مبتنی بر آثار شهید مطهری در زنجان در حال برگزاری است، کفت: این دوره برای آقایان و بانوان در رده سنی ۱۲ تا ۱۷ سال برگزار می شود.

شمس اله وثوقی در گفت‌و‌گو با همدلی‌زنجان؛ با بیان اینکه تعداد ۷۰ نفر در این دوره شرکت دارند، اظهار کرد: علومی که برای راه اندازی و مدیریت کسب و کار نیاز بوده شامل فن بیان، کمک های اولیه، طراحی مدل بومی کسب و کار، جلسات طراحی ایده، کارگاه خلاقیت و کارگاه انجام کارگروهی است.

وی به منابع مورد استفاده در تدریس اشاره کرد و افزود: محتوای دورع از دو بخش تشکیل شده که شامل بخش فرهنگی(زیربنای کار) و بخش فنی است.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان با بیان اینکه بخش فرهنگی محتوا از آثار شهید مطهری استخراج شده است، یادآور شد: این بخش در قالب چرایی فراگیری علم کسب و کار بوده است.

وی به محتوای تهیه شده در بخش فنی اشاره کرد و گفت: بخش فنی محتوا از مدرسه کسب و کار دانشگاه فردوسی تهیه شده و به افراد حاضر در دوره ارائه می شود.

وثوفی به برخی مدرس های حاضر در دوره نیز اشاره و خاطرنشان کرد: در بین مدرسین افرادی از مدرس های دانشگاه، مجری صدا و سیما و مدیر موسسه حکمت مطهر زنجان حضور دارند.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان با بیان اینکه شکل برگزاری دوره در دو بازه زمانی برگزار می شود، اظهار کرد: یک بازه به صورت تئوری و باز دوم به صورت عملی است و در دوره تئوری فراگیران به صورت کارگاهی علومی که برای کسب و کار نیاز بوده را آموزش می دهند.

وی با اشاره به اینکه در دوره عملی در بازارچه به صورت واقعی با فن فروش آشنای می شوند، افزود: فراگیران در گروه های سه تا پنج نفره به صورت مستقل به فروش محصول می پردازند.

وثوقی تاکید کرد: این دوره در کشور مورد توجه قرار گرفته و قرار شده در سایر شهرها همچون یزد و مشهد نیز اجرایی شود.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
افزایش حدود ۵۰ درصدی تولید گندم در استان زنجان
خبر قبلی
⁠⁠آینده تبلیغات
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست