رتبه زنجان در کنکور سراسری ثابت ماند / سقوط گروه زبان های خارجی!

زینب زمانی

در روزهای گذشته شایعاتی مبنی بر سقوط رتبه استان زنجان در کنکور سراسری منتظر شد که با واکنش اداره کل آموزش و پرورش همراه بود. مطابق جوابیه و اظهارات مسئولان آموزش و پرورش رتبه استان زنجان در کنکور سراسری ثابت مانده و ۱۵ کشور است از اینرو سقوطی اتفاق نیوفتاده است.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ هرچند علی اسماعیلی، با سابقه مسئولیت روابط عمومی، در مسند مدیرکلی آموزش و پرورش استان زنجان قرار گرفت و بارها مدعی شده که رسانه ای است، اما عموما به تماس خبرنگارانت پاسخ نمی دهد. از اینرو دسترسی به وی صرفا در نشست های خبری است که با برنامه ریزی مجموعه آموزش و پرورش انجام می شود، فراهم است.

با این حال بعد از انتشار مطالبی در فضای مجازی مبنی بر وضعیت نامناسب قبولی در کنکور سراسری، از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان خواسته شد اطلاعات دقیق تفکیک شده وضعیت گروه های آموزشی، میانگین تمامی گروه ها و همچنین وضعیت قبولی دانش آموزان زنجانی در رشته ها و دانشگاه های برتر کشور را ارائه کند.

تاکنون اطلاعاتی به همدلی زنجان ارائه نشده و پیگیری ها در این خصوص بی نتیجه مانده است. همدلی زنجان با بررسی خود به اطلاعاتی در این خصوص دست یافته که هرچند کامل نیست. مطابق با این اطلاعات رتبه استان زنجان در ۴ سال اخیر بهبود نسبی یافته است. در سال ۹۸ رتبه استان زنجان ۱۸ کشور بوده که در سال ۱۳۹۹ نیز ثابت بوده و در دوسال بعدی در عدد ۱۵ تثبیت شده است.

اگر این رویه بهبود نسبی ادامه یابد زنجان باید طی سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ رتبه خود را به زیر ۱۵ برساند

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
رفع تجاوز و قلع و قمع مستحدثات غیر مجاز محور زنجان‌رود
خبر قبلی
آزمون کارشناسی رسمی قوه قضاییه
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست