1. اخبار استان
  2. رشد ۱۰ درصدی صادرات محصولات کشاورزی در استان زنجان

کد خبر: 13329

رشد ۱۰ درصدی صادرات محصولات کشاورزی در استان زنجان

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به افزایش صادرات محصولات کشاورزی در استان، گفت: صادرات محصولات کشاورزی استان در ۹ ماهه نخست سال جاری ۱۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد پیدا کرده است.

به گزارش همدلی زنجان؛ عبداله جعفری  با بیان اینکه صادرات محصولات کشاورزی استان به ۱۶ کشور صادر می شود، اظهار کرد: در ۹ ماهه گذشته از سالجاری ۲۶ هزار تن انواع محصولات کشاورزی و فرآورده خام دامی از این استان به کشورهای مختلف صادر شده است.

به گفته وی، انواع فرآوده های خام دامی شامل جوجه یک روزه، لبنیات شامل ماست، پنیر و خامه، گوجه فرنگی، رب گوجه فرنگی، سیر، کشمش، سیب زمینی از محصولات صادر شده این استان است.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان ارزش محصولات زراعی، باغی و دامی صادر شده از استان را ۱۷ میلیون و ۴۰۰ هزار دلار بیان کرد.

وی، مبداء واردات محصولات کشاورزی استان زنجان را کشورهای روسیه، کویت، مالزی، هلند، دانمارک، آلمان، اتریش، بلژیک، ایتالیا، لهستان، امارات، ارمنستان، عراق،کویت، بحرین، آذربایجان، افغانستان و ترکیه برشمرد.

جعفری گفت: مصرف کود و سم در محصولات کشاورزی زنجان به واسطه شرایط بیان شده در مقایسه با نرم کشوری پایین تر و محصولات سالم و قابلیت صادراتی بالایی دارد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
زنجان،شهر جهانی ملیله شد
خبر قبلی
خیرآباد زنجان همچنان از نقاط سرد کشور
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست