ره آورد سفر معاون رئیس جمهور به استان ۴۲۵ میلیارد تومان ابلاغ اعتبار بود

استاندار زنجان گفت: طرح های مهم استان با قوت اجرا می شود تا پایان سال به بهره برداری برسد.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ فتح الله حقیقی در جلسه بررسی مشکلات فعالان عرصه سرب و روی گفت: سفر مسئولان به استان با برنامه ریزی صورت می گیرد و تمام برنامه های ما در استان بر اساس نقشه راه اجرا می شود. بر اساس نقشه راه ۴۵ طرح شاخص استان زنجان شناسایی شده که درصد پیشرفت بالایی دارند و در سفر روز گذشته رئیس سازمان برنامه و بودجه به استان برای ۱۰ طرح ۴۲۵ میلیارد تومان اعتبار ابلاغ شد.

وی افزود: طرحهایی که در حوزه زنجان در بخش راهسازی در حال اجراست با دید کلان  و ملی به آن نگاه می شود چرا که اگر این طرحها به بهره برداری برسد بسیاری از مشکلات ترافیکی حل می شود و کاهش مدت زمان سفر و ایمن شدن جاده ها ره آورد آن برای مردم خواهد بود.

استاندار زنجان در جمع فعالان سرب و روی استان از افتتاح معدن زیر زمینی سولفوره انگوران نیز خبر دادو گفت:  این معدن زیر زمینی فردا با حضور معاون وزیر صمت به بهره برداری می رسد که عیار آن ۳۰ درصد و ظرفیت تولید آن نیز ۱۲۰ هزار تن در سال خواهد بود. برای این معدن ۱۵۰ میلیارد تومان هزینه شده و برای ۵۰۰ نفر نیز شغال ایجاد می شود.

وی در این جلسه پس از شنیدن مشکلات فعالان صنعت سرب و روی استان که بیشتر در حوزه بانک مرکزی بود پیشنهاد کرد مشکلاتی که در استان قابل حل و فصل است شناسایی تا درباره آن تصمیم گیری شود و مشکلاتی هم که باید در مرکز به آنها رسیدگی شود ظرف یک هفته احصاء تا در دیدار با مسئولان بلند پایه کشوری در صورت امکان حل و یا چاره اندیشی شود

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
ایران چهارمین کشور پرتورم جهان
خبر قبلی
بارش های رگباری در استان زنجان آغاز می شود
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست