1. اخبار استان
  2. روغن جامد وارد استان زنجان می شود

کد خبر: 18043

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان خبر داد

روغن جامد وارد استان زنجان می شود

رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان گفت: اولویت در تولید و تامین روغن خانوار روغن مایع است وبه همین دلیل شرکت‌های طرف قرارداد و همچنین شرکت روغن نباتی جهان زنجان هم تولید روغن مایع را به روغن جامد در اولویت قرارداده بودند.
به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ ناصر فغفوری با بیان این مطلب، اظهار کرد: کاهش تولید و عرضه کم روغن جامد که مصرف صنایع و قنادی‌ها و برخی خانواده هاست درچند روز اخیر موجب شد این دغدغه هم حل شود و دراین خصوص از طریق وزارتخانه صمت حدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ تن روغن جامد و ازطریق یکی از شرکت‌ها هم ۱۱ تن روغن جامد ازفردا وارد استان زنجان می‌شود. در توزیع روغن مایع هم هیچ مشکلی در استان وجود ندارد.

وی افزود: قیمت مرغ زنده تحت تاثیر قیمت توزیعی استان‌های همجوار تغییر کرده بود، اما با هماهنگی استانداری و ستاد تنظیم بازار وصمت از فردا صبح مرغ به قیمت ۲۰ هزار تومان در استان توزیع خواهد شد. مرغداران هم موظف هستند مرغ را کیلویی ۱۶ هزار تومان به کشتارگاه‌ها تحویل دهند.

رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان دررابطه با کمبود شکر، ماده خوراکی پرمصرف هم تاکید کرد: مشکلی در توزیع شکر مصرف خانگی نداریم ومردم می‌توانند درقالب بسته‌های ۳ کیلیویی تهیه کنند. مشکل اصلی تامین شکر بخش صنعت و قنادی هاست که دراین زمینه مشغول بررسی هستیم تا بزودی این مشکل هم حل شود.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
واژگونی مینی‌بوس با ۱۴ مصدوم در زنجان
خبر قبلی
تمدید تعطیلی موزه‌های استان زنجان به مدت یک هفته
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست