1. اخبار استان
  2. زنجان، ظرفیت اجتماعی مناسبی در حوزه سلامت دارد

کد خبر: 3863

زنجان، ظرفیت اجتماعی مناسبی در حوزه سلامت دارد

زنجان، ظرفیت اجتماعی مناسبی در حوزه سلامت دارد

 

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، با بیان اینکه فعالیت اجتماعی و مدنی مناسبی در استان زنجان برای بخش‌های مختلف وجود دارد، گفت: زنجان، ظرفیت اجتماعی مناسبی در حوزه سلامت دارد و اگر از این ظرفیت به خوبی استفاده شود، آثار و برکات زیادی برای استان حاصل خواهد شد.

به گزارش “همدلی‌زنجان” به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان؛ آیت ‌اله علی خاتمی در نخستین مجمع سلامت استان، با بیان اینکه تشکیل مجمع سلامت استان اقدام مبارک و مناسبی است، اظهار کرد: باید افراد تاثیر گذار در سطوح مختلف جامعه به این مجمع دعوت شوند تا در حوزه سلامت استان، نقش خود را ایفا نمایند.
وی با بیان اینکه سه شعار برای این مجمع انتخاب شده است، افزود: سواد سلامت، انسان سالم و سبک زندگی سالم، به عنوان سه مولفه مهم برای این مجمع انتخاب شده است؛ چرا که این سه مولفه، روابط نزدیکی با یکدیگر داشته و هر کدام دارای اهمیت زیادی هستند.
نماینده ولی فقیه در استان، با تاکید بر اهمیت موضوع سواد سلامت در جامعه، خاطر نشان کرد: اگر سواد سلامت در بین عموم مردم ایجاد شود، شاهد کاهش مشکلات در این حوزه خواهیم بود و به عبارت دیگر این مولفه بر پیشگیری مقدم بر درمان تاکید دارد.
وی با بیان اینکه رابطه سلامت روان و جسم با یکدیگر بسیار نزدیک و تنگاتنگ است، ابراز کرد: در این خصوص سلامت جسم به سلامت عقل تشبیه شده و این موضوع در اسلام نیز مورد تاکید قرار دارد و حتی تمامی ادیان برای حوزه سلامت چارچوب و مسائلی را بیان کرده اند.
آیت ‌اله خاتمی با بیان اینکه اگر این مسائل اشاره شده در دین به خوبی در جامعه عمل شود، شاهد جامعه ای سالم خواهیم بود، تاکید کرد: سلامت جسم، سلامت روان و سلامت معنوی باید در جامعه مورد تاکید و توجه باشد، چرا که با رعایت این موارد، جامعه ای سالم وجود خواهد داشت.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
امید به زندگی در بین محلات یک شهر متفاوت است
خبر قبلی
زنجان نایب قهرمان مسابقات کشوری ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی ناجا شد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست