1. اخبار استان
  2. زنجان استان موفقی در ساخت پروژه های مسکن ملی است

کد خبر: 26812

زنجان استان موفقی در ساخت پروژه های مسکن ملی است

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه زنجان استان موفقی در ساخت پروژه های مسکن ملی است، گفت: ساخت واحدهای مسکن ملی در زنجان به تبع شرایط کشور با تورم عمومی قیمت ها مواجه شده و افزایش قیمت تمام شده ساخت در آن اجتناب ناپذیر است.

به گزارش همدلی زنجان؛ مسعود بیات منش در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه تلاش شده در زمان مقرر با خطای کم واحدهای مسکن ملی در زنجان تحویل می شود، اظهار کرد: زنجان جزو اولین استان‌هایی است که تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی را دریافت کرده  و مطابق پیش بین صورت گرفته واحدهای مسکن ملی در زنجان در موعد مقرر و با خطای زمانی کمی به متقاضیان واگذار می شود.

وی با بیان اینکه در قانون جهش مسکن ضرورت ساخت ۴ میلیون مسکن در چهار سال در کشور ابلاغ شده است، افزود: سهم ابلاغی برای استان زنجان جهت ساخت واحدهای مسکونی به میزان ۷۰ هزار واحد مسکونی طی چهار سال است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به اینکه ۲۰ هزار واحد از این تعداد سهم بخش روستایی است، یادآور شد: سالانه ۵ هزار واحد توسط بنیاد مسکن از طریق تسهیلاتی که در اختیار مردم قرار می‌دهد، ساخته خواهد شد.  ۱۲ هزار واحد مسکونی برای بخش خود مالکی است. ساخت واحدهای مسکونی در بافت فرسوده نیز لحاظ شده است.

وی در خصوص میزان تسهیلات ساخت مسکن نیز گفت: تسهیلاتی که دولت در اختیار متقاضی قرار می‌ دهد ۳۵۰ میلیون تومان است و به نظر می رسد دولت در تلاش است میزان تسهیلات ساخت مسکن را افزایش مناسبی دهد که این موضوع برای واجدین شرایط خبر خوبی است.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
۲۳ واحد نانوایی سطح شهر زنجان دو شیفته شد
خبر قبلی
اهدای اعضای جوان مرگ مغزی در زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست