1. اجتماعی
  2. سبک زندگی شهرندان زنجانی مورد توجه باشد

کد خبر: 6506

سبک زندگی شهرندان زنجانی مورد توجه باشد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به تاکیدات رهبر انقلاب در خصوص سبک زندگی ایرانیان، گفت: سبک زندگی شهرندان زنجانی مورد توجه دستگاه های متولی فرهنگی استان باشد.
به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ آیت اله علی خاتمی در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان، با بیان در استان زنجان سه سال گذشته مطالعاتی در خصوص نقاط قوت و ضعف فرهنگ زنجان صورت گرفته است، اظهار کرد: در انجام مطالعات علمی در خصوص مسائل فرهنگی جزو استان های پیشگام هستیم و باید متناسب با تاکیدات رهبر انقلاب نسبت به آغاز اقدامات مهم در خصوص سبک زندگی اقدام شود.
وی با بیان اینکه فراخوان جمع آوری کتاب هر سال در زنجان اقدام مهمی خواهد بود، افزود: این اقدام هر سال در استان عملیاتی شود و اقدام مهمی در حوزه کتاب خواهد بود.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه از اصحاب رسانه استان زنجان راضی هستیم، یادآور شد: نمایشگاه کتاب و مطبوعات استان به صورت مناسبی برگزار شد، رسانه های استان به لحاظ تعداد آمار بالایی ندارند.
وی به نزدیکی اربعین امام حسین(ع) اشاره کرد و گفت: اقدامات فرهنگی در خصوص زائرین اربعین امام حسین(ع) توسط دستگاه های متولی مورد توجه باشد، واقعه اربعین تنها برای امام حسین(ع) برگزار می شود و سابقه برگزاری آن بیش از ۳ هزار سال است.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
حذف پارکینگ، فروش شهر به افراد خاص است
خبر قبلی
پارک لجستیک کلید توسعه بخش خدمات در زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست