1. اجتماعی
  2. سردبیر روزنامه مردم نو استعفا داد

کد خبر: 27979

سردبیر روزنامه مردم نو استعفا داد

علیرضا جماعت لو، سردبیر روزنامه مردم با انتشار متنی خبر از استفای خود داد.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ وی در این متن نوشته است؛ زدم این فال و گذشت اختر و کار آخر شد. هر انسانی در زندگی خود پی چیزی است. اینکه چهچیزی میجوید تا به انسانیت و رشد و توسعه کمک کند آنقدر اهمیت ندارد، بلکه درست گامبرداشتن و بهسوی رشد و تعالی جامعه حرکتکردن اهمیت دارد و ارزشمند است.

ما، اهل رسانه همگی دغدغه توسعه و تعالی داریم. میجوییم و مییابیم و مینویسیم. نگاهی حساس و مسئولیتی سنگین بر دوش داریم و بر این رسالت و راهی که می پیماییم باور داریم.
من، علیرضا جماعتلو، مدتی در این شهر و برای رشد و توسعه استان زنجان در مقام سردبیر روزنامه  مردم نو تلاش کردم. آنچه می دانستم به دیگران آموختم و بسیار از دیگر همکاران رسانه ایام آموختم. روزهای سخت و گاه شیرینی درکنار شما گذراندم.

خود را بخشی از این خاک و این شهر میدانم و باور دارم هرجای این کشور خاک و سرای من است. مقدمه چیدم و از راهی که شروع کرده بودم گفتم تا شاید بتوانم کمکم از خداحافظی بگویم. می خواستم از ابتدا چیزی درباره پایان نگویم؛ اما هر آمدنی رفتنی هم دارد. ساله ای زیادی است که در رسانه های این کشور فعال هستم و از سال ۲۹۳۱در این شهر و میان شما همکاران رسانه ای مشغول به فعالیت بوده ام و امروز باید از این مرکب رسانه پایین بیایم، البته رسالت من و باور من جز توسعه و آبادانی نیست؛ ولی دیگر درمیان اهل قلم و رسانه این استان نخواهم بود.

از اینرو و ازطریق این نامه از همه شما دوستان و همکاران عزیز رسانهای خداحافظی میکنم. درکنار شما بسیارآموختم و تجربه اندوختم. سالهایی از زندگیام را درکنار شما گذراندم و همراهتان بودم. امیدوارم جز مهر و دوستی در خاطرتان نقشی نبسته باشم.
باسپاس فراوان
باقی بقایتان
علیرضا جماعتلو، سردبیر سابق روزنامه مردم نو

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
دستگیری سارقان اماکن دولتی در شهرستان سلطانیه
خبر قبلی
۴۹۵۷ درخواست برای دریافت کارت هوشمند ملی در زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست