1. اخبار استان
  2. سرپناه اهالی «خان‌دره» زنجان بدون حریم!

کد خبر: 20020

سرپناه اهالی «خان‌دره» زنجان بدون حریم!

در شهر زنجان مناطقی هستند که در محجوریت و فراموشی هستند، ساکنان منطقه خان دره یا همان کوی وحدت، یکی از این مناطق محسوب می شوند، اما بخشی از مردم که امروز سرپناهشان هر روز با عبور قطار از فاصله چندمتری بر سرشان می لرزد! نه تنها آرامش روحی و روانی بلکه جانی هم ندارند!

به گزارش همدلی‌زنجان، حال با طرح دوخطه کردن راه آهن حریم خانه این افراد با راه آهن تنها به چند متر خواهد رسید! فریاد ساکنان این منطقه نیز تاکنون فریادرسی نداشته است! سال هاست اهالی منطقه با نامه نگاری و پیگیری از مقامات دولتی وحتی قضایی مشکلات خود را پیگیری کردند اما ظاهرا در این نقطه از کورسوی امیدهای کشور، کسی وقت و انگیزه ای برای پیگیری مشکلات آن ها ندارد.

 

 

یکی از اهالی این منطقه به همدلی‌زنجان گفت: سال های زیادی است که برای تعیین تکلیف وضعیت منازل مسکونی خود از مسئولان استانی پیگیری کردیم اما متاسفانه به هیچ نتیجه مشخصی نرسیدیم. این پیگیری از اداره کل راه آهن، استانداری وشخص استاندار تا مقامات قضایی بوده است.

وی گفت که منازل این افراد دارای سند و پروانه ساختمانی است و تاکید کرد: چه کسی باید حقوق مردم این منطقه را رعایت کند. سال هاس عبور قطار موجب بروز خسارت به خانه های ما شده است. هیچ راهکاری از طرف مسئولان برای ما ارائه نمی شود.

 

اهالی منطقه از طریق سامانه سامد با استاندار زنجان نیز دیدار کرده اند. فتح اله حقیقی نیز قول برطرف کردن مشکل اهالی را داده است. به گفته ساکنین وی با طرح یک زمان مشخص از برطرف شدن مشکل آن ها سخن گفته! اما با گذشت ماه ها این موعد به پایان نرسیده است!

علی خدایی، مدیرکل راه آهن شمالغرب نیز بازدیدی از منطقه داشته و مکاتبات اهالی را نیز پاسخ داده، اما عملا راهکاری برای برون رفت از مشکلات ساکنان عملیاتی نشده است.

مشکلات مطرح شده را ار متولیان امور در گزارش های تکمیلی پیگیری خواهیم کرد…

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
مصوبه آزادسازی واردات خودروهای دست دوم از مناطق آزاد
خبر قبلی
۱۴۹ بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان زنجان بستری هستند
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست