1. اخبار استان
  2. سهم استان‌ها در سیاستگذاری اقتصادی باید پر رنگ شود

کد خبر: 32158

استاندار زنجان:

سهم استان‌ها در سیاستگذاری اقتصادی باید پر رنگ شود

استاندار زنجان به لزوم تمرکز زدایی در اتخاذ تدابیر اقتصادی تاکید کرد و گفت: سهم استان ها در سیاستگذاری اقتصادی باید پر رنگ شود.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ محسن افشارچی در جلسه شورای اداری استان که با حضور وزیر اقتصاد و دارایی برگزار شد،‌ افزود: اقتصاد کشور پیش از این مبتنی بر نفت شکل گرفته بود و اکنون باید تدبیری نو اندیشیده شود.

وی بر لزوم تغییر ساختار اقتصادی کشور تاکید کرد و یادآور شد: ساختار اقتصادی کشور عمودی شکل گرفته و لازم است این ساختار به شکل غیرمتمرکز شود تا استان ها نیز نقش پررنگی داشته باشند.

افشارچی به دغدغه مندی دولت برای حل مشکلات کشور اشاره کرد و اظهار داشت: حکمرانی داده محور اگر خوب پیش برود به یقین اتفاقات مثبت زیادی خواهد افتاد.

وی به تاثیر افزایش قیمت خرید تضمینی گندم در فروش این محصول از سوی کشاورزان به دولت اشاره کرد و گفت: سیاست های اقتصادی این چنینی نتایج مطلوبی را ایجاد کرد و باید در بخش های دیگر هم چنین تدابیری را داشته باشیم.

استاندار زنجان گفت: نباید تصمیمات در حوزه اقتصاد خلق الساعه باشد چون برخی تغییرات، تاثیرات قابل توجهی در عرصه تولید و تجارت می گذارد.

افشارچی به موضوع مولدسازی اشاره و خاطرنشان کرد: در این طرح قرار نیست چوب حراج به اموال دولتی بزنیم بلکه مولدسازی تبدیل به احسن کردن اموال دولتی بوده و لازم است در این خصوص به استان ها نیز اختیار بیشتری داده شود.

وی به تقویت زیرساخت های مورد نیاز جذب سرمایه گذاری در استان اشاره کرد و افزود: تمام تلاش استان در این زمینه جذب حداکثری سرمایه گذاری است‌.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
کاهش نرخ سود تسهیلات بانکی پروژه های مسکن ملی زنجان از ۲۳ درصد به ۱۸
خبر قبلی
پروژه‌های نیمه کاره با مولدسازی تعیین تکلیف می‌شود
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست