1. اجتماعی
  2. سوالات متداول جامعه نیازمند پاسخ‌‌های به روز است

کد خبر: 3683

سوالات متداول جامعه نیازمند پاسخ‌‌های به روز است

سوالات متداول جامعه نیازمند پاسخ‌‌های به روز است

زنجان، باورمندترین مدیران را نسبت به سایر استان ها دارد

 

 

معاون سیاسی-امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان، به اهمیت مقوله امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اشاره کرد و گفت: باید برای سوالات روز و متداول جامعه،  پاسخ های به روز ارائه کرد و شرایط فعلی کشور در این خصوص لحاظ شود.

به گزارش “همدلی‌زنجان” به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان؛ سید بیوک موسوی در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، با بیان اینکه موضوع امر به معروف و نهی از منکر در جامعه دارای اهمیت زیادی است، اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، شرایط و ویژگی های خود را می طلبد و باید در این خصوص متناسب با نیازها و شرایط جامعه عمل کرد.
وی خواستار تبیین اقدامات صورت گرفته در خصوص امر به معروف و نهی از منکر در جامعه شد و افزود: با توجه به اینکه اشخاصی که در زمینه امر به معروف و نهی از منکر اقدام و فعالیت می کنند، تاثیرگذاری متعیری دارند، لذا باید ویژگی های اجتماعی افراد در این خصوص مورد توجه قرار گیرد.
معاون سیاسی-امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان با بیان اینکه برای کاهش مشکلات اجتماعی در جامعه باید تمامی مسئولان در کنار یکدیگر باشند، یادآور شد: باید تمامی دلسوزان نسبت به ارائه راهکار برای کاهش مشکلات در این زمینه اقدام کنند و برای اثرگذاری امر به معروف و نهی از منکر، باید سه عاملی که امام صادق (ع) عنوان کردند، یعنی آمر به معروف بودن، عادل بودن و مهر و محبت داشتن، لحاظ گردد.
وی ضمن نکوهش رواج برخی بی اخلاقی ها در جامعه، تاکید کرد: متاسفانه برخی بی اخلاقی ها همچون دروغ، بی عدالتی، عدم توجه به حقوق مردم، حق الناس و تشویش اذهان عمومی را در جامعه شاهد هستیم که در این راستا به نظر می رسد مسئولان امر، باید تدابیر به روزتری بیندیشند.
موسوی با بیان اینکه متاسفانه برخی رسانه ها که از بیت المال نیز ارتزاق می کنند، موجب دروغ پردازی در جامعه می شوند، خاطر نشان کرد: این میزان بی مهری و دروغ پردازی که در خصوص برخی موضوعات در استان صورت می گیرد، ناشی از عدم وجود صداقت و وجدان کاری در برخی رسانه هاست.
معاون سیاسی-امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان با بیان اینکه هر فردی که در جامعه مسئولیتی دارد، باید به مسئولیت و تعهد خود عمل کند، گفت: خوشبختانه استان زنجان بهترین، مسنجم‌ ترین، باورمندترین و اخلاق مدارترین مدیران را نسبت به سایر استان ها دارد.
وی به اهمیت حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره کرد و یادآور شد: انقلاب اسلامی یک انرژی متراکم تمام نشدنی و یک ثروت بی پایان به نام خون شهدا دارد که موجب حضور گسترده مردم در تمامی صحنه های انقلاب می شود.
موسوی با بیان اینکه تمام مردم و مسئولان کشور مدیون و مرهون خون شهدای دفاع مقدس هستند، تاکید کرد: انقلاب اسلامی از نور بی پایان خون شهداء استفاده می کند و در راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز با تکیه بر این نور بی پایان، شاهد صلابت و اقتدار کشور توسط عموم مردم بودیم.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
شهرداران قیدار و کرسف منصوب شدند
خبر قبلی
تامین و ذخیره‌سازی میوه شب عید شهروندان زنجانی
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست