1. اخبار استان
  2. شایعات در خصوص عباس لطفی تکذیب شد

کد خبر: 30049

شایعات در خصوص عباس لطفی تکذیب شد

همدلی زنجان طی روزهای گذشته برای روشن شدن برخی شایعات در خصوص عباس لطفی، رئیس منابع طبیعی شهرستان ایجرود را پیگیری کرد. بعد از انتشار مطلبی بعد از مصاحبه با معاون سیاسی-امنیتی استاندار زنجان، عباس لطفی و اداره کل منابع طبیعی استان زنجان در این خصوص شفاف سازی کردند.

عباس لطفی در گفت‌و‌گو با  همدلی‌زنجان؛  اظهار کرد: من در سال ۱۳۸۹ وارد منابع طبیعی شدم و در امور اداری مشغول به کار بودم و در سال ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۵ کارشناس استعدادیابی اراضی بودم و در سال ۱۳۹۵ تا ۱۳۹۶ کارشناس بازرسی و مدیریت عملکرد بودم و از پایان سال ۱۳۹۶ تا ۱۴۰۱ با حکمی از طرف سازمان منابع طبیعی کشور بعنوان جانشین فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان زنجان بودم.

سید حسن حسینی، مدیرکل منابع طبیعی استان زنجان نیز طی مکاتبه رسمی در خصوص موارد مطرح شده شفاف سازی کرد. مطابق شفاف سازی صورت گرفته عنوان شده؛ به استناد بند الف ماده۲ دستورالعمل اجرایی نحوه انتخاب و انتصاب مدیران حرفه ای شورای عالی اداری کشور یکی از شرایط انتصاب مدیران دارا بودن رابطه استخدامی، رسمی و پیمانی و یا قراردادی می باشد که نامبرده نیروی قراردادی ببا شناسه مستخدم با حدود ۱۲ سال سابقه کار می باشد.

نامبرده با تایید فرماندهی یگان حفاظت سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور، از سال ۱۳۷۶ به عنوان جانشین یگان حفاظت اداره کل منصوب شده است.

انتصاب ایشان در زمان مدیرکل محترم سابق بر اساس ارزیابی کامل و جامع از توانمندی های شخصی نامبرده بوده است که توفیقات مدت تصدی ریاست اداره کل منابع طبیعی و آبحیزداری شهرستان ایجرود نیز موید همین ادعا است.

نه در زمان انتصاب و نه در ادامه مسیر، توصیه هیچکدام از مقامات استان دخالت و تاثیری در تصمیم این اداره کل نداشته است.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
۵ طرح سرمایه گذاری بخش گردشگری در زنجان به تصویب رسید
خبر قبلی
کلاهبرداری ۵۰ میلیاردی با چک های جعلی
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست