1. اجتماعی
  2. شایعه بازداشت برخی افراد در حوزه تعاون زنجان!

کد خبر: 20496

شایعه بازداشت برخی افراد در حوزه تعاون زنجان!

طی روزها و ماه های اخیر حوزه تعاون در استان زنجان بسیار پرحاشیه بوده است. البته این حواشی محدود به سال جاری نیست و از زمان تصدی علی پاکمنش جهت تصدی پست مدیریتی معاونت اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی حرف و حدیث و جنجال رسانه ای در این حوزه وجود داشته است.

به گزارش همدلی زنجان؛  طی روزهای گذشته اعتراضات به ساحت واحدهای مسکونی مربوط به اعضای تعاونی مسکن دانشگاه علوم پزشکی در شهر زنجان بالا گرفت و قبل از آن نیز دادستان زنجان هشدارهای جدی به مسئولان شرکت تعاونی گلشهر کاظمیه داده بود.

این شرایط در حالی ادامه داشت که طی روزهای گذشته شایعاتی مبنی بر بازداشت افرادی در شرکت تعاونی مسکن گلشهر کاظمیه و یک مدیر میانی در مربوط به اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی شنیده شده است.

هنوز نهادهای رسمی در خصوص این شابعات اظهارنظر رسمی نکرده اند و این موضوعات در حد یک شایعه باقی مانده است. هرچند برخی معتقدند سکوت فعلی می تواند یک مهر تایید بر این شنیده ها باشد.

چندی پیش اعضای هیئت مدیره شرکت تعاونی مسکن گلشهر کاظمیه با رایزنی با مقامات مدیریت شهری مجوز ساخت و ساز در فازها ۷ و ۸ گلشهر کاظمیه را نیز اخذ کرده بودند. به دلیل حواشی زیادی که مدیریت سابق حوه تعاون در اداره کل کار داشت، طی ماه های اخیر سیدمحمدحسن حسینی به عنوان سرپرست امور تعاون در ادامه کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی منصوب شد که در آن مقطع نیز انتصاب افراد در این پست حواشی زیادی همراه داشت.

شرکت تعاونی مسکن گلشهر کاظمیه یکی از پرحاشیه ترین تعاونی های مسکن فعلی زنجان محسوب می شود که همواره حرف و حدیث در خصوص عملکرد آن زیاد بوده است. یکی از چالش های مهم شهر زنجان در بزرگ ترین شهرک اقماری خود یعنی گلشهر(دارای ۸ فاز) نبود سرانه ها و عدم پیش بینی و رعایت سرانه های مورد نیاز ساکنان همچون سرانه آموزشی، بهداشت و درمان، ورزشی، آموزشی و… بوده است.

افکار عمومی منتظر است در صورت تایید شایعات روزهای گذشته تخلفات احتمالی به مردم اطلاع رسانی شود.

 

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
رختشویخانه، نمادی از منزلت زن در فرهنگ زنجانی
خبر قبلی
۲ معاون فرماندار در استان زنجان معرفی شدند
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست