1. اخبار شهرستان
  2. شهرداری زنجان جذب و افرایش نیرو نداشته است

کد خبر: 7685

شهرداری زنجان جذب و افرایش نیرو نداشته است

شهردار زنجان به حواشی روزهای اخیر در خصوص جذب نیروی غیربومی و نیروهای جدید در شهرداری زنجان اشاره کرد و گفت: شهرداری زنجان  به هیچ عنوان جذب و افرایش نیرو در طی زمانی که بنده حضور داشته ام نداشته است.

مسیح اله معصومی در گفت‌و‌گو با “همدلی‌زنجان”؛  به ابهامات مطرح شده طی روزهای اخیر برای جذب نیرو در بدنه شهرداری زنجان پاسخ داد و اظهار کرد: علاوه بر اینکه جذبی صورت نگرفته، حتی بارها بحث برون سپاری و تعدیل نیرو توسط بنده دنبال می‌شده که متاسفانه در شهریور ماه سال جاری با دستور رئیس شورای جدید  در آخرین مرحله از ادامه برون سپاری کتبا ممانعت بعمل آمد.

وی با بیان اینکه در شهرداری همه ساله با آغاز سال، تعدادی نیروی فصای سبز فصلی شروع بکار و پایان فصل گرما تعدیل می شوند، افزود: متاسفانه در این ورود و خروج‌ها گاها دخل و تصرف‌هایی می‌شود. به عبارتی بجای نیروهای زحمتکشی که در سنوات قبل در آن ایام بکارگیری می شوند، تعدادی جابجا می شوند. در این جابجایی متاسفانه افرادی که خود طی این چند روز مدعی شده اند بیشترین نقش را داشته اند.

شهردار زنجان به جلسه مشترک اخیر با شورای اسلامی شهر زنجان اشاره کرد و یادآور شد: در جلسه اخیر شورای شهر بنده رسما اعلام کردم بخاطر این ناعدالتی بایستی همه نیروهای ورودی سال‌های ۹۶ و ۹۷ اخراج شوند و نباید وابسته و غیر وابسته تفاوتی قائل شد.

وی تاکید کرد: امروز هم شهرداری این آمادگی را دارد که با اعلام شورای شهر این اتفاق بیافتد. اینکه روی این همه نیروی جابجا شده صرفا تمرکز روی دو نفر شده به این دلیل است که عده ای از این تصمیم ‌عادلانه متضرر می‌شوند و ما همچنان منتظر اعلام نظر شورای محترم هستیم.

معصومی با بیان اینکه اگر بنایی بر رعایت عدالت است یک تصمیم برای همه باید اجرایی شود، نه فقط دو نفر؛ اظهار کرد: آن تعدادی که یکی از  اعضای محترم شورا اعلام داشته اند نه جذب بلکه همان جابجایی بوده وگرنه همانگونه که بیان گردید شهرداری هیچ گونه افزایش و جذب نیرویی نداشته است.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
جهرمی استاندار زنجان- سال ۱۳۶۲
خبر قبلی
دعوت نماینده ولی فقیه در استان و استاندار زنجان از مردم برای حضور در بزرگداشت آیت اله هاشمی شاهرودی
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست