1. اخبار شهرستان
  2. شهرداری زنجان جزو برترین ها در توسعه و تحول اداری

کد خبر: 6767

شهرداری زنجان جزو برترین ها در توسعه و تحول اداری

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری زنجان، خبر ازبرتری شهرداری زنجان در بین سایر شهرداری‌ها در بحث بودجه تلفیقی داد و گفت: شهرداری زنجان جزو شهرداریهای موفق در سطح کشور در تدوین بودجه تلفیقی است.
به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ سعید ادیبان با بیان اینکه در بحث تشکیل کمیته تخصصی اعتبار و خزانه داری ابلاغی سال گذشته شهرداری زنجان در بودجه سال ۹۷ دارای عملکرد مطلوب بوده است، افزود : شهرداری زنجان جزو اولین شهرداری ها دراین راستا بوده است.

وی، با اشاره به تقدیر سازمان شهرداری ها از شهرداری زنجان دراین زمینه، یادآورشد: شهرداری زنجان در بحث ثبت به موقع بودجه در کشور نیز جزو برترین ها بوده است.
وی، همچنین بحث کنترل‌های بودجه ای وخیلی از مواررد مشابه دیگررا نیز برای شهرداری زنجان بعنوان مزیت برشمرد و گفت: ۶ سالی است که شهرداری زنجان در حوزه تدوین و پخش کتاب آمارنامه ی شهری در کنار کلان شهرها می درخشد که مجموعه آمار و اطلاعات از تمامی ادرات و دستگاههای اجرایی را جمع بندی و در اختیار دانشجویان و پژوهشگران و متقاضیان اجرایی قرار می دهد .
معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری زنجان در بحث توسعه و تحول اداری ، آموزش کارکنان، ارتقاء توانمندی کارکنان با تدوین برنامه ریزی آموزش تصویبی و ابلاغ شده را نیز در سطح کشوری و استانی برای شهرداری زنجان مهم ارزیابی کرد و گفت: پیشرفت های قابل ملاحظه ای را در این زمینه شاهد بودیم.
ادیبان با اشاره به برتری شهرداری زنجان در بین شهرداریهای شهرهای دیگر کشور، تصریح کرد: شهرداری زنجان جزو برترینها در توسعه و تحول اداری انتخاب شده است.
وی با اشاره به برنامه های پژوهشی و مطالعاتی و فعالیت ها و حمایتها از پایان نامه ها و احصاء الویت و انطباق آنها در حوزه پژوهشی توسط دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا با مبالغ ۲ تا ۵ میلیون تومان، اضافه کرد: در سالجاری قراردادهای خوبی در این حوزه منعقد شده است.
معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری زنجان، ستون فقرات برنامه ریزی را آمار و اطلاعات دقیق دانست و گفت: اجرای برنامه های خوب نیازمند آمار و اطلاعات دقیق است.
ادیبان پیاده سازی چارت سازمانی و سازمان دهی نیروی انسانی را مهم ترین و شاخص ترین عملکرد حوزه معاونت برنامه ریزی در سال جاری عنوان کرد و ادامه داد: با توجه به چارت سازمانی تعریف شده اقداماتی در حوزه های رفاهی برای نیروهای شاغل در بخش های مختلف انجام گرفته است.
وی، با اشاره به تعداد اندک اعزام سفرهای زیاتی به مشهد در سال های گذشته با نوبت دهی ۴ساله تصریح کرد: در حال حاضر از همه ظرفیت هتل ها با عقد قرارداد استفاده می شود و همکاران در طول ۸ ماه به سفر زیارتی مشهد مقدس اعزام می شوند.
ادیبان تقدیر از همکاران را از جمله اقدامات حائز اهمیت برای کارکنان شهرداری زنجان، عنوان کرد و گفت: تعداد قابل توجهی ازهمکاران در این حوزه مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.

به گفته ادیبان، در حوزه مدیریت برنامه و بودجه نیز با توجه به سند چشم انداز بیانیه ۱۴-۱۴شهرداری وتصویب شورای شهر اولین برنامه به شورای شهر ارسال شده بود که بنا به دلایلی و حساسیت ویژه دوباره دردست تدوین قرار گرفته است.
وی خاطرنشان کرد : اولین برنامه ۵ساله راهبردی شهرداری زنجان با برش جدیدی از برنامه های سال ۹۷ در بحث بودجه نویسی در حال تدوین در شهرداری است.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
۳۰ درصد جمعیت استان زنجان ورزش می‌کنند
خبر قبلی
شعارهایی که نشان می دهد اکثر بانک های ایرانی استراتژی مشخصی ندارند!؟
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست