1. اخبار استان
  2. شورای اسلامی شهر ابهر در اولین جلسه خود میزبان کاتب قرآن بود

کد خبر: 26175

شورای اسلامی شهر ابهر در اولین جلسه خود میزبان کاتب قرآن بود

شورای اسلامی شهر ابهر در اولین جلسه رسمی خود در سال ۱۴۰۱ میزبان حاج سقا محمودی کاتب قرآن با خط نسخ قرآنی بود

به گزارش همدلی‌زنجان؛ حاج سقا محمودی، کاتب شریف آبادی که به تازگی کار کتابت قرآن کریم را با خط نسخ قرآنی به اتمام رسانده با حضور در دفتر شورای اسلامی شهر ابهر از مراحل کتابت این قرآن دست خط گفت.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی ، خانم نوروزی رئیس شورای اسلامی سهر ابهر با تقدیر و تشکر از حضور حاج سقا محمودی کاتب قران کریم در اولین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر ابهر گفت : متبرک شدن جلسه شورای اسلامی شهر در آغازین روزهای سال جدید نوید بخش روزهایی خوش برای خدمت به شهروندان عزیز و قدر شناس ابهر را به ارمغان خواهد آورد که امیدواریم با یاری جستن ازین کتاب آسمانی بتوانیم رضایت خداوند را که همان رضایت بندگان خداست را به دست آوریم

رئیس شورای اسلامی شهر ابهر در ادامه با اشاره به اهمیت قرآن، قاریان و کاتبان قرآنی گفت: قرآن طبق سفارشی که در آن ذکر شده است، لا یمسّه الّا المطهرون است یعنی جز پاک‏شدگان و پاکیزگان به آن دست نمی‏رسانند و در واقع کسانی که اندکی خود را پاک کردند و با روح حقیقت جوئی و تحقیق به سراغ آن آمدند هدایت یافتند بنابراین هر قدر پاکی و تقوای انسان بیشتر شود به مفاهیم عمیقتر و بیشتری از قرآن مجید دست می یابد که این موضوع برای عزیزانی که در حوزه های قرآنی فعال هستند بسیار قریب به واقع است.

وی تصریح کرد : این همان قرآنی است که می تواند دوای بسیاری از آسیب های اجتماعی امروز جامعه ما باشد، خانواده ها را به سوی نجات پیش می برد، زندگی قرآنی مصونیت می آورد.

نوروزی بر آمادگی شهرداری و شورای شهر در جهت ترویج مفاهیم بلند قرآنی تاکید و تصریح کرد: وظیفه شهرداری و مدیریت شهری است و ما در شورای اسلامی به عنوان مرکزسیاستگذاری شهر آمادگی داریم با هدف کاهش آسیب های اجتماعی فراگیر شهری که به اعتقاد ما میتوان بخش اعظمی از آنها را به واسطه مفاهیم عمیق قرآنی برطرف نمود، شنونده دیدگاهها و ایده های فعالان قرآنی باشیم.

در ادامه جلسه هریک از اعضای شورای اسلامی شهر ابهر بر حمایت همه جانبه شهرداری و شورای اسلامی شهر ابهر از فعالیت های قرآنی در راستای ترویج فرهنگ قرآنی که همان راه سعادت و خوشبختی جامعه را در بر خواهد داشت تاکید کردند.

گفتنی است حاج سقا محمودی در پایان این دیدار تابلو دست نوشته خود را که مزین به آیه آیت الکرسی بود را به شورای اسلامی شهر ابهر اهدا نمود.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
مورد قطعی ابتلا به سرخک در استان زنجان مشاهده نشده است
خبر قبلی
 آیا ایران می تواند جایگزین نفت و گاز روسیه شود؟
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست