شورای شهر زنجان از حدنصاب افتاد/عضو علی البدل معرفی می شود

با بازداشت رئیس شورای اسلامی شهر زنجان و بعد از آن بازداشت یک عضو دیگر شورا، جمع بازداشتی اعضای شورای شهر زنجان به چهار نفر رسید! حال هم ترکیب هیئت رئیسه شورا و هم کلیت شورا از حدنصاب افتاده است.

به گزارش همدلی زنجان؛ شورای شهر زنجان در سال جاری با حواشی زیادی همراه بود تا اینکه این حاشیه ها با خبر بازداشت نائب رئیس شورا و شهردار وارد مرحله بسیار مهمی شد. روند بازداشتی ها در شهرداری زنجان ادامه یافت و علاوه بر بازداشتی های قبلی حال دو عضو دیگر شورا به همراه معاون اداری-مالی شهرداری نیز به این جمع پیوستند.

شنیدن برخی نام ها در بین بازداشتی ها برای افکار عمومی بسیار سوال برانگیز شده است اما واقعیت این است که در این روزها شنیدن هر خبری عادی شده است.

با توجه به اینگکه پارلمان شهری زنحان برای تشکیل جلسات و انجام مصوبات از حدنصاب قانونی افتاده است، حال با مشخص شدن تکلیف قانونی-حقوقی سخنگوی شورا بعد از بازداشت، عضو علی البدل طی هفته آتی به شورا معرفی می شود و بعد ترکیب هیئت رئیسه مشخص خواهد شد.

با این روند شورای شهر زنجان می تواند روال قانونی خود را در پیش بگیرد. رخدادهای شورای پنجم بی سابقه ترین اتفاقات مربوط به شوراها در ادوار تاریخ زنجان مربوط به این حوزه محسوب می شود.

با توجه به انتخاب شهردار زنجان، پروسه استعلام شهردار در وزارت کشور نیز آغاز شده است.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در سلطانیه کشف شد
خبر قبلی
 تب بازار داغ داغ است!
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست