1. اخبار استان
  2. صادرات ۱۸۷ میلیون دلاری از گمرک زنجان

کد خبر: 31436

مدیرکل گمرک استان زنجان خبرداد؛

صادرات ۱۸۷ میلیون دلاری از گمرک زنجان

مدیرکل گمرک استان زنجان با اشاره به اهمیت حوزه صادرات برای اقتصاد استان زنجان، گفت: مجتمع راشا کاسپین ایرانیان یکی از واحدهای مهم در حوزه صادرات استان زنجان است.

زین العابدین گنج خانلو درگفت و گو با همدلی‌زنجان، با بیان اینکه وضعیت صادرات در استان زنجان روند مناسبی داشته است، اظهار کرد: آخرین ارزیابی از عملکرد گمرک زنجان نشان می دهد که واردات قطعی به استان زنجان ۲۵۷ میلیون دلار به وزن بیش از ۹۲ هزار تن بوده که نسبت به سال گذشته از نظر ارزش ۳۳ درصد و از نظر وزن ۸ درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به اینکه واردات موقت به گمرک زنجان نیز ۳۶ میلیون دلار به وزن ۱۳۳ هزار تن بوده است، افزود: این میزان نسبت به سال گذشته از نظر وزن ۱۳ درصد افزایش و از نظر ارزش ۴ درصد کاهش داشته.

مدیرکل گمرک استان زنجان به مجموع واردات گمرک زنجان اشاره کرد و گفت: واردات کل زنجان در حدود ۲۹۳ میلیون دلار به وزن بیش از ۲۲۵ هزار تن بوده که ۲۷ درصد از لحاظ ارزش و ۱۱ درصد از لحاظ وزن افزایش داشته است.

وی به حوزه صادرات اشاره کرد و گفت: صادرات پنج ماه گمرک زنجان در حدود ۱۲۱ هزار تن کالا به ارزش حدود ۱۸۷ میلیون دلار بوده که از لحاظ ارزش حدود ۲۸ درصد کاهش و از نظر وزن ۵ درصد افزایش دارد.

گنج خانی تاکید کرد: صادرات مردادماه سال‌جاری نسبت به ماه قبل از لحاظ وزن ۵۱ درصد و از نظر ارزش ۱۰۹ درصد افزایش نشان می دهد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
راه اندازی ۴ سایت نسل پنجم تلفن همراه در شهر زنجان
خبر قبلی
عملیات حفاری و کابل کشی فیبرنوری « طرح نجما» در محدوده کوی رضائیه آغاز شد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست