1. اخبار استان
  2. صنایع دستی زنجان را به جاذبه گردشگری تبدیل می کنیم

کد خبر: 17732

صنایع دستی زنجان را به جاذبه گردشگری تبدیل می کنیم

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان با اشاره به رویکردهای توسعه ای حوزه گردشگری در استان زنجان، گفت: یکی از مهم ترین اهدافی که پیگیری می شود، تبدیل صنایع دستی زنجان به یک جاذبه مهم گردشگری است.

امیر ارجمند در گفت‌و‌گو با “همدلی‌زنجان”؛ با بیان اینکه اهداف مختلفی برای توسعه حوزه گردشگری استان زنجان برنامه ریزی شده است، اظهار کرد: از تمامی ظرفیت های استان زنجان برای توسعه گردشگری در سطح استان استفاده بهینه خواهد شد و محدود به چند بخش و ظرفیت نخواهیم شد. در این راستا توسعه جشنواره های مهم، گردشگری سلامت، گردشگری معدنی، گردشگری طبیعی، گردشگری مذهبی و گردشگری مبتنی بر صنایع دستی در سطح استان مورد تاکید قرار دارد.

وی با تاکید بر اینکه صنایع دستی زنجان یکی از ظرفیت های مهم میراثی استان است، افزود: از حوزه صنایع دستی استان برای توسعه گردشگری بهره بیشتری خواهیم برد و تلاش داریم جاذبه های مهم در این راستا تعریف کنیم و با اتکا به آن گردشگر جذب کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان با بیان اینکه بازار تاریخی زنجان یک ظرفیت مهم گرشگری محسوب می شود، اظهار کرد: برخی از سراهای بازار تاریخی زنجان برای صاحبان آن تبدیل به انباری شده در حالی که ظرفیت مهمی برای باز زنده سازی و استفاده بهینه گردشگری دارد. تلاش داریم با ترغیب صاحبان سراهای مورد نظر نمایشگاه و کارگاه های صنایع دستی راه اندازی و این ظرفیت برای توسعه گردشگری بازار بهره گیری شود.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
ایران در ۸ سال دفاع مقدس مقابل قدرت های بزرگ دنیا ایستادگی کرد
خبر قبلی
حمایت از اقشار آسیب پذیر در ارائه خدمات مهندسی در زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست