1. اجتماعی
  2. ضرورت استفاده از دستگاه‌های مکانیزه جمع آوری پسماند در زنجان

کد خبر: 26158

رییس کل دادگستری زنجان تأکید کرد:

ضرورت استفاده از دستگاه‌های مکانیزه جمع آوری پسماند در زنجان

رییس کل دادگستری استان زنجان گفت :موضوع آشفتگی و رفتار تبعیض آمیز واحد اجرائیات شهرداری دربرخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز بناهاآزار دهنده است. برخورد منطقی ،یکسان و بدون تبعیض همراه با رفتار انسانی مورد توجه عوامل اجرایی شهرداری قرار گیرد.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی در دیدار عیدانه با فیروز فر شهردار زنجان و معاونین با تبریک سال نو و حلول ماه مبارک رمضان گفت :برای توسعه ،آبادانی شهر و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان همراهی و همکاری شورای اسلامی شهر با شهرداری امری ضروری است و مردم اگر ببینند مسئولان امر پای کار هستند قطعا با شهرداری همکاری خواهند کرد.

وی با بیان اینکه شورای اسلامی شهر بایستی بازوی اول و توانمند شهرداری برای توسعه و رفع مشکلات شهر باشد نه ایجاد کننده مانع اظهار کرد :با همکاری و تعامل خوب میان این دو مجموعه شاهد پیشرفت شهر و تسریع در انجام کارها و تکمیل پروژه ها خواهیم بود.

رییس کل دادگستری زنجان با تأکید بر اینکه چند موضوع در زنجان آزار دهنده است تصریح کرد :موضوع اول بهداشت عمومی و جمع آوری پسماند است، امروز در بیشتر شهرها جمع آوری پسماندها بصورت تمام مکانیزه انجام می شود، اما در زنجان همچنان بصورت سنتی جمع آوری می شود . بنابر این استفاده از دستگاههای مکانیزه برای جمع آوری پسماند در زنجان یک ضرورت است.

رییس شورای قضایی استان زنجان به موضوع دیگری که مردم شهر زنجان و مسافرین را آزار میدهد مسئله وضعیت نامناسب ورودیهای شهر است که متاسفانه ورودی های شهر پر است از پلاستیک که چهره زنجان را زشت کرده و این وضعیت زیبنده شهر زنجان نیست.

وی به موضوع عدم تفکیک پسماند در زنجان اشاره کرد و گفت :تولید پسماند آنهم با حجم بالا در زنجان نیازمند تفکیک و و بازیافت نمودن پسماند می باشد که مدیریت و توجه این موضوع هم بایستی در دستور کار شهرداری قرار گیرد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
وزش باد در زنجان تقویت می شود
خبر قبلی
استفاده از تریبون نمازجمعه برای ایجاد سمن های ورزشی
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست