1. اجتماعی
  2. ضعف رسانه ای در اجلاسیه ملی شهدا در زنجان

کد خبر: 23383

ضعف رسانه ای در اجلاسیه ملی شهدا در زنجان

طی روزهای آتی اجلاسیه ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان برگزار می شود. هرچند به لحاظ بصری شاهد فعالیت هایی جهت معرفی شهدا هستیم اما به دلیل ضعف رسانه ای دبیرخانه و متولیان این حوزه عموم مردم از برگزاری این اجلاسیه در زنجان بی اطلاع هستند.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ این اجلاسیه ۲ میلیارد تومان اعتبار از برنامه و بودجه در زمان حضور نوبخت به زنجان گرفت. شورای شهر زنجان ۵ میلیارد تومان اعتبار برای آن مصوب کرد و اعتبارات داخلی نیز برای آن هزینه می شود.

به نظر می رسید تبیین و انتقال مفاهیم و ارزش های فرهنگی دفاع مقدس و شهداء به نسل جدید باید در سطح و کلاس کاری بسیار بهتری در سطح استان زنجان انجام بشود.

در این بین بنیاد شهید و امور ایثارگران در استان زنجان باید در طول سال بدون توجه به برخی رویدادهای تقویمی برنامه های مشخص ومحوری در خصوص ارزش ها و مفاهیم دفاع مقدس داشته باشد. این درحالی است که برنامه های این دستگاه به چند عکس در مزار شهدای گمنام و برخی برنامه های روتین ختم شده است.

معرفی شهدای شاخص، کار رسانه ای فراگیر، کار پژوهشی و احصای شاخص های مهم دوران دفاع مقدس و شهدای هشت سال جنگ تحمیلی در کنار سایر شهدای استان زنجان(شهدای نخبه، شهدای هسته ای، شهدای امنیت و انتظامی و…) باید در دستور کار قرار گیرد.

در هشت سال احیر هیچ نوآوری مشخص و هدف مندی برای انتقال مفاهیم و ارزش های دفاع مقدس و شهدای استان زنجان صورت نگرفته است. المان سازی در شهر زنحان(المان غواصان دریادل) متوقف مانده است! برنامه های فرهنگی و اجتماعی نیز به صورت تک پروژه و بدون خروجی موثر انجام شده است.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
سفر رییس جمهور به زنجان
خبر قبلی
اموال مسئولان، امنیتی و محرمانه است
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست