طرح آگاهسازی بهزیستی برای۲۱ هزار دانش آموز زنجانی اجرا می شود

طرح آگاهسازی بهزیستی برای۲۱ هزار دانش آموز زنجانی اجرا می شود

 

 

 

با امضای تفاهم نامه همکاری بین بهزیستی و آموزش و پرورش ۲۱ هزار دانش آموز زنجانی در پایه دهم و یازدهم در برنامه آگاهسازی پیشگیری از معلولیتها شرکت می کنند.
به گزارش همدلی‌زنجان به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان زنجان ، محمد محمدی از اجرای کارگاه های آموزشی ویژه دبیران خبر داد و گفت: در راستای اجرای برنامه آگاه سازی پیشگیری از معلولیتها ، ابتدا کارگاه های آموزشی ویژه دبیران آموزش و پرورش دارای مدرک تحصیلی مرتبط تشکیل گردیده و پس از آن این آموزش ها در سطح دبیرستانها اجرا می گردد.
مدیر کل بهزیستی استان زنجان افزود : ۵۲ دبیر خانم و ۴۱ دبیر آقا در کارگاه های آموزشی زنجان ، ابهر ، خدابنده و طارم شرکت نمودند.
وی عناوین آموزشی دانش آموزان را سلامت و پیشگیری از بیماری و معلولیتها ، سلامت دستگاه عضلانی ، اسکلتی ، سلامت بینایی و شنوایی در نوجوانان ، مشاوره ژنتیک و پیشگیری از حوادث بر شمرد.
این مقام مسئول از شرکت ۱۲ هزار دانش آموز در این طرح در سال گذشته خبر داد و اظهار داشت : در همین راستا امسال نیز تفاهم نامه استانی جهت اجرای برنامه آگاه سازی پیشگیری از معلولیتها و غربالگری اختلالات ژنتیک امضاء گردید.
وی خاطر نشان کرد: از ۲ هزار دانش آموز شهرستان زنجان که در سال گذشته پس از دریافت آموزشهای لازم و تکمیل پرسشنامه غربال گردیده اند ۱۵۶ دانش آموز پرخطر شناسایی شده اند و خدمات متناسب از جمله مشاوره ژنتیک و هزینه آزمایشات رایگان دریافت نموده اند.
گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
هشدار پلیس فتای زنجان درخصوص کلاهبرداری ازمتقاضیان سهام عدالت
خبر قبلی
سرطان روده و گوارش در استان زنجان فراوانی بیشتری دارد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست