1. اجتماعی
  2. عامل دسترسی غیرمجاز به اکانت اینستاگرامی در زنجان دستگیر شد

کد خبر: 25680

عامل دسترسی غیرمجاز به اکانت اینستاگرامی در زنجان دستگیر شد

سرپرست پلیس فتا استان از شناسایی و دستگیری عامل دسترسی غیرمجاز به اکانت اینستاگرامی خبر داد و گفت: شهروندان در هنگام فعالیت در شبکه‌های اجتماعی تنظیمات امنیتی و حریم خصوصی را رعایت کنند.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ سرهنگ “سیداحمد موسوی” با بیان این مطلب، اظهار کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان زنجانی مبنی دسترسی غیر مجاز به اکانت اینستاگرامی و ارسال پیام و تصاویر غیراخلاقی به اقوام وی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از اخذ اظهارات شاکی و با بررسی‌های فنی و شیوه شگردهای خاص پلیسی متهم به‌ هویت معلوم در یکی از شهرستان های استان زنجان مورد شناسایی و با هماهنگی قضایی‌، متهم دستگیر و به پلیس فتا استان زنجان انتقال داده شد.

رئیس پلیس فتای استان زنجان گفت: در بازجویی‌های اولیه متهم منکر هرگونه بزه ارتکابی شد که پس از مواجهه شدن با مستندات و مدارک جمع‌آوری شده از سوی کارشناسان پلیس فتا ، ضمن اعتراف به عمل مجرمانه ارتکابی، انگیزه خودش را صرفا به عنوان سرگرمی و عدم آشنایی با جرایم رایانه‌ای بیان کرد.

سرهنگ موسوی با اشاره به لزوم فعالسازی تایید هویت دومرحله ای برای حساب های کاربری شبکه های اجتماعی به شهروندان توصیه کرد: در هنگام فعالیت در شبکه‌های اجتماعی تنظیمات امنیتی و حریم خصوصی را رعایت کرده و از در اختیار گذاشتن اطلاعات حساب کاربری خود به دیگران خودداری کنند.

سرپرست پلیس فتا زنجان نشان کرد: شهروندان در صورت بروز مشکل در فضای مجازی، موضوع را بلافاصله با کارشناسان مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا به شماره ۰۹۶۳۸۰ در میان بگذارند تا در اسرع وقت، رسیدگی‌های لازم در این خصوص صورت پذیرد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
نگاهی به چشم‌انداز توسعه استان زنجان
خبر قبلی
ماجرای واردات موبایل در مقابل صادرات خشکبار چیست؟
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست