1. اخبار استان
  2. فرزانه اله ویردی، سرپرست پردیس الزهرا(س) استان زنجان شد

کد خبر: 26501

فرزانه اله ویردی، سرپرست پردیس الزهرا(س) استان زنجان شد

طی مراسمی فرزانه اله ویردی به عنوان سرپرست پردیس الزهرا(س) زنجان معارفه شد.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ این مراسم معارفه با حضور ابوالفضل رفیعی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان، علی اسماعیلی مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان، روسای نواحی  یک و دو آموزش و پرورش، حجت الاسلام و المسلمین شیر محمدی مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در این دانشگاه با حضور اعضای هیأت علمی و کارکنان این دانشگاه برگزار شد.

در ابتدای جلسه اوجاقلو، مدیر امور پردیس های استان زنجان با اشاره به مطالبی ازسرالصلاه امام خمینی(ره) خدمت بی منت به خلق الله را خدمت به خدا، ترجیح منافع مردم بر منافع خود و دوستان را نشانه صدق به پیشگاه مقدس الله و به دنبال کسب شهرت و محبوبیت بودن را حیله شیطان دانست. وی گفت پذیرش مسئولیت و خدمتگزاری در نظام جمهوری اسلامی بالاخص در تربیت معلمان طراز جمهوری اسلامی را نعمت و فرصتی بی نظیر از سوی خداوند است. ضمن تشکر از دکتر اله ویردی به موجب قبول مسئولیت در پردیس الزهرا(س)، برای وی آرزوی موفقیت کرد.

در ادامه این جلسه رفیعی با گرامیداشت یاد شهید مطهری و هفته معلم، از زحمات دکتر اوجاقلو در سال های خدمت در پردیس الزهرا تشکر کرده و برای دکتر اله ویردی آرزوی موفقیت کرد. او با اشاره به مفاهیم متعالی موجود در اساسنامه دانشگاه فرهنگیان از اساتید و کارکنان دانشگاه خواستار تلاش بیشتر در مسیر تحقق اهداف عالی اساسنامه شد. این مقام مسئول تربیت آینده سازانی را که فارغ التحصیلان این دانشگاه بر عهده دارند بسیار مهم دانست و بر تربیت معلمان جامعه از مسیر دانشگاه فرهنگیان تاکید کرد. وی بر تاثیرگذاری دانشجومعلمان در ارائه و عملی شدن ارزشهای والای انسانی و اجتماعی در زندگی آینده سازان جامعه تاکید کرد.

از سیاسی کاری در امر تعلیم و تربیت خودداری می کنم
اله ویردی سرپرست پردیس الزهرا(س) ضمن ارج نهادان به تلاش های مسئولان قبلی پردیس، از حسن اعتماد رئیس دانشگاه و مدیر امور پردیس های استان در سپردن این مسئولیت قدردانی کرد و گفت: در راستای جهاد تبیین و پیروی از منویات رهبری در مسیر کسب دستاوردهای علمی و پژوهشی، تلاش در جهت فعالیت فرهنگی و اجتماعی، ایجاد محیطی با نشاط و سالم تر برای دانشجومعلمان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهم کرد.

وی تاکید کرد: از هر گونه سیاسی کاری در امر تعلیم و تربیت خودداری خواهم کرد.  با تمرکز بر انجام وظایف حرفه ای و تخصصی، علمی، اخلاقی و معنوی گام برداشته و برای رسیدن به این هدف به اصولی چون مدیریت علمی، مشورت، مشارکت، تعهد و تخصص، ایجاد تعادل بین فعالیت های آموزشی، فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی، پرهیز از یک بعدی نگری، ایجاد محیط کاری فاخر، ترویج کلام فاخر، نظم و انضباط محوری و سپردن مسئولیت به همکاران اعتقاد با جدیت پایبند خواهم بود.

دکتر اله ویردی در پایان سخنان خود گفت به دلسوزی، مسئولیت پذیری، تخصص، توانایی ،جدیت، سلامت نفس و تقوای همه همکارانم ایمان داشته و به کمک تک تک آن ها نیاز دارم.

در پایان مراسم معارفه آقای رفیعی ابلاغ سرپرستی پردیس الزهرا(س) زنجان را به دکتر اله ویردی تقدیم کرد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
مشاور دیگر استاندار زنجان منصوب شد
خبر قبلی
سریال برکناری در شهرداری صائین قلعه…!
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست