1. اخبار استان
  2. قرارداد جدید پروژه سبزه میدان منعقد می شود

کد خبر: 26173

شهردار زنجان:

قرارداد جدید پروژه سبزه میدان منعقد می شود

شهردار زنجان با اشاره به پروژه سبزه میدان، گفت: قراردادهای قبلی  پروژه  سبزه میدان زنجان رو به اتمام است و شهرداری زنجان مقدمات کار را برای برای انعقاد قرارداد جدید برای این پروژه آغاز کرده است.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ علیرضا فیروزفر  در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه در سال جاری اتفاقات خوبی در سطح شهر زنجان به وقع می پیوندد، اظهار کرد: با اجرای پروژه های مختلف، شهر زنجان را به کارگاه عمرانی تبدیل می کنیم. یکی از اقدامات مهم بهسازی و روکش آسفالت معابر شهری است که لکه گیری و بهسازی آسفالت معابر آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری زنجان نتوانسته از حوزه بازآفرینی شهری اعتبارات خوبی جذب کند، افزود: در سال جاری برای جذب اعتباراتحوزه بازآفرینی شهری و اجرای پروژه های شهری برنامه ریزی لازم انجام می شود. سال گذشته اعتباری از محل بازآفرینی شهری توسط شهرداری جذب نشده بود که اواخر سال با پیگیری استاندارد حدود ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار پیش بینی شد اما تخصیص کاملی پیدا نکرده است.

شهردار زنجان به تکمیل دوربرگردان های تقاطع امام حسن مجتبی(ع) اشاره کرد و گفت: دوربرگردان پل امام حسن (ع) گلشهر سوم خردادماه امسال افتتاح می شود.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
 آیا ایران می تواند جایگزین نفت و گاز روسیه شود؟
خبر قبلی
تولید ۱۳هزار دقیقه برنامه در صداوسیمای مرکز زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست