آمادگی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا برای اجرای پروژه‌های شهری زنجان

جلسه هماهنگی برای معرفی پروژه های پیشنهادی شهر زنجان جهت همکاری قرارگاه خاتم الانبیاء برای مطالعات و عملیاتی نمودن موارد مطروحه با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار زنجان و نمایندگان قرارگاه در هلدینگ راه و شهرسازی برگزار شد.

در این جلسه شهردار زنجان در سخنانی با اشاره به اینکه رویکرد قرارگاه خاتم الانبیا در حمایت از اجرای پروژه هایی است که ماهیت خدماتی، فرهنگی و اجتماعی دارند، گفت: درحال حاضر پروژه احیاء رودخانه زنجانرود به طول ۱۰ کیلومتر در جنوب شهر نیاز به توجه اساسی دارد و با اجرای آن وضعیت زیست محیطی محل و بهره برداری از آن بعنوان قطب گردشگری به واسطه پل ها و ابنیه های تاریخی امکان پذیر خواهد بود.

یگانه در ادامه اجرای پروژه هدایت آبهای زیر سطحی به سمت زنجانرود را ضروری دانست و اظهار داشت: شبکه فاضلاب شهر زنجان در سمت جنوبی و غربی دچار مشکلات عدیده بوده و هنگام بارندگی با بالا آمدن آبهای سطحی زندگی برای ساکنین محل دشوار می شود که مطالعات اولیه انجام شده و برای بازنگری و اجرا به نیاز به مجری توانمند می باشد.

وی افزود: احداث کارخانه بازیافت زباله، احداث پارک در محل باغ شهید هاشم نژاد در ۶ و نیم هکتار مساحت با انجام طراحی اولیه در فاز یک و دو، احداث ساختمان اداری با زیربنای حدود ۴۰ هزار متر مربع برای شهرداری، احداث واحدهای مسکونی به صورت مجتمع برای تهاتر با تملکات املاک در اجرای پروژه های شهری از جمله پروژه هایی است که برای اجرا نیاز به بهره گیری از توانایی های سرمایه گذار متخصص و متعهد داریم.

در این جلسه راشاد رئیس شورای اسلامی شهر زنجان در سخنانی، اظهار داشت: شهر زنجان پتانسیل های زیادی برای تبدیل شدن به قطب گردشگری داشته و می توان با ساخت و بهره برداری از مسیرهای ارتباطی گسترده گامی موثر در رونق صنعت گردشگری برداشت.

در این جلسه مسول هلدینگ راه ایران، تاکید کرد: در حال حاضر قرارگاه خاتم الانبیا که پروژه های مختلف را توسط هلدینگ های تخصصی مدیریت و اداره می کند؛ آمادگی خود را برای اجرای پروژه های شهری اعلام می نماید.

در پایان جلسه بازدیدی از محل پروژه های پیشنهادی شهرداری انجام شد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
سبد مصرفی در وضعیت بحران
خبر قبلی
قهرمان دوچرخه سوار زنجانی دنبال کار…!
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست