1. اجتماعی
  2. قیمت بلیت‌ اتوبوس های اربعین در زنجان اعلام شد

کد خبر: 31257

قیمت بلیت‌ اتوبوس های اربعین در زنجان اعلام شد

مدیر کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: قیمت بلیت اتوبوس ایام اربعین، هماهنگ با کل کشور با توجه به یک سرخالی‌بودن اتوبوس‌ها محاسبه و تعیین شده است.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ جعفر قزوینیان با بیان این مطلب، اظهار کرد: بر همین اساس، قیمت بلیت اتوبوس (VIP) ۲۵نفره از زنجان تا مهران ۷۰۰ هزار تومان، قیمت بلیت اتوبوس ۳۲ نفره ۵۸۰ هزار تومان و اتوبوس ۴۴ نفره ۴۷۰ هزار تومان تعیین شده است.

وی ادامه داد: با توجه به هماهنگی‌هایی صورت گرفته، نحوه محاسبه قیمت بلیت با احتساب یک‌سرخالی بودن اتوبوس‌ها در نظر گرفته شده است.

مدیر کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان زنجان در خصوص تدابیر تردد زائرین اربعین حسینی از سایر مرزها عنوان کرد: در مرزهای تمرچین، باشماق، چذابه و خسروی، وسایل حمل‌ و نقل عمومی به سمت نقطه صفر مرزی مستقر می‌شود و زائرین می‌توانند از امروز نسبت به تهیه بلیت از طریق سایت‌‌های اینترنتی و یا به صورت حضوری اقدام کنند.

قزوینیان با اشاره به اینکه طرح ستاد اربعین از ۲۷ مرداد ماه آغاز شده و تا ۲۰ شهریور ادامه دارد، تصریح کرد: با اقدامات انجام شده، روزانه ۹۰ درصد ناوگان اتوبوس استان آماده اعزام به مرزهای مهران هستند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان به استفاده از ناوگان سایر دستگاه‌های اجرایی به منظور تسهیل در ارائه خدمات و رفع مشکل زائران شرکت‌کننده در راهپیمایی اربعین اشاره کرد و افزود: با تصمیمات اتخاذ شده، دستگاه‌های اجرایی موظف هستند تعداد اتوبوس، مینی‌بوس و ون‌های در اختیار خود را اعلام کنند تا برنامه‌ریزی لازم در جابه جایی زائرین صورت گیرد.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه پویش راهپیمایی اربعین یک پویش کشوری است از زائرانی که تمایل دارند با ماشین شخصی سفر کنند درخواست داریم در حد توان با ظرفیت کامل خودرو و با همراهی زائران دیگر از میان دوستان، اقوام و … نسبت به این سفر اقدام کنند که هم حجم مسافران اتوبوس کاهش یابد و هم مشکلی در خصوص جابه‌جایی مسافران نداشته باشیم.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
توافق‌نامه‌ توسعه استانی اقتصاد دانش‌بنیان زمینه ساز تمرکز زدایی است
خبر قبلی
۳ رویداد مهم استان زنجان در تقویم گردشگری ثبت شد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست