1. اخبار استان
  2. متخلفان تفکیک زمین های دواسب و پایین کوه معرفی شوند

کد خبر: 16855

استاندار زنجان:

متخلفان تفکیک زمین های دواسب و پایین کوه معرفی شوند

تفکیک و تقسیم بندی زمین در روستاهای دو اسب و پایین کوه غیرقانونی است
استاندار زنجان گفت: بر اساس گزارش های رسیده پیرامون روستاهای پایین کوه و دو اسب شهرستان زنجان کوه تقیسم بندی و تفکیک می شود، لذا فرماندار شهرستان زنجان باید طی ۴۸ ساعت گزارشی از تفکیک زمین در روستاهای دواسب و پایین کوه ارائه دهد تا متخلفان در اسرع وقت به قانون معرفی و با آنها برخورد شود.
فتح اله حقیقی در جلسه شورای مسکن استان زنجان با بیان اینکه باید گروهی متشکل از بنیاد مسکن، امور اراضی و منابع طبیعی با مسئولیت فرماندار شهرستان زنجان برای بررسی موضوع تشکیل شود، اظهار کرد: تفکیک و تقسیم بندی زمین در روستاهای دو اسب و پایین کوه غیرقانونی است و چنانچه این کار غیرقانونی انجام شده باید صورتجلسه ای تنظیم و افرادی که اختلال ایجاد کرده اند به قانون معرفی شوند.
وی با بیان اینکه امیدوارم چنین کار خلافی در این روستاها انجام نشده باشد، اما چنانچه این گزارش تایید شود باید با افرادی که به خود اجازه داده اند چنین اقدام غیرقانونی و نادرستی انجام دهند برخورد شدید شود، افزود: از کمیته تنظیم بازار مسکن انتظار دارم این کمیته با قوت اقدامات خود را درخصوص شناسایی بنگاه های غیرقانونی املاک، خرید و فروش غیرقانونی زمین هایی که تعیین تکلیف نشده و معاملاتی که جنبه قانونی ندارد، انجام دهد.
استاندار زنجان با اشاره به اینکه باید همه معاملات مسکن با کد رهگیری انجام و تکلیف خرید و فروش های غیرقانونی روشن شود، خاطرنشان کرد:مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید در جلسه آینده شورای مسکن از چگونگی خرید و فروش های غیرقانونی زمین و چندین برابری آن توسط برخی تعاونی های غیرقانونی گزارش دهد.
وی با بیان اینکه این گزارش باید به تفکیک تعاونی ها و آمار زمین های در دست آن ها باشد، اظهار کرد: اقدامات کمیته تعیین تکلیف زیرساخت ها بسیار مهم است. باید مسائلی که مانع اجرای سریع پروژه ها در استان است رفع شود و در غیر این صورت به اتفاق وزارت نیرو و راه و شهرسازی برای رفع آن اقدام می کنیم تا هیچ پروژه ای در بخش مسکن عقب نماند.
حقیقی تاکید کرد: تامین مسکن برای دهک های یک تا سه جامعه نیز مورد تاکید است و آمادگی دارم هر ماه جلسه ای با حضور بنیاد امام (ره)، بنیاد مستضعفان، خیرین، شهردار، بانک سپه، بهزیستی و کمیته امداد تشکیل شود تا ساخت ۲ هزار واحد مسکونی برای این دهک ها عملیاتی و محقق شود.
استاندار زنجان گفت: تعداد متقاضی و پروژه ها ظرف ۲۰ روز آینده شناسایی و مشخص و طی جلسه ای مشکلات رفع شود تا پروژه با سرعت و جدیت بیشتری انجام شود و بتوانیم برای خانواده های تحت پوشش اقدامی انجام دهیم.
گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
مجموع فوتی بیماران کرونایی استان زنجان به ۲۶۰ نفر رسید
خبر قبلی
آسمان زنجان صاف تا قسمتی ابری است
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست