1. اخبار استان
  2. متوسط عمر ناوگان بار استان زنجان نزدیک ۲۰ سال است

کد خبر: 24376

متوسط عمر ناوگان بار استان زنجان نزدیک ۲۰ سال است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل استان زنجان با اشاره به عمر ناوگان بار استان زنجان، گفت: متوسط عمر ناوگان بار استان زنجان نزدیک ۲۰ سال است.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ عبدالحسین علی‌اکبری، ظهر شنبه (۲۶ آذرماه) در نشست خبری به مناسبت هفته حمل و نقل، راهداری و رانندگان، اظهار کرد: تعداد شرک های حمل و نقل بین الملل کالا در استان زنجان دو شرکت است. همچنین تعداد شرک های حمل و نقل بین الملل مسافر نیز در استان زنجان دو شرکت است.

وی به پیگیری برای رفع نقاط حادثه خیز در استان زنجان اشاره کرد و افزود: ایمن‌سازی ورودی دانشگاه زنجان با اعتبار ۲۸ میلیارد تومان از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به زنجان بوده که به مرحله مناقصه رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان ارزش‌ راه‌های استان زنجان را حدود ۲۸ هزار میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: سالانه باید ۳ تا ۶ درصد ارزش‌ راه‌ها برای نگهداری آن‌ها هزینه کنیم ولی متاسفانه منابع کافی برای این امرموجود نیست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از شرکت ملی آزادراه زنجان-تبریز، تاکید کرد: متاسفانه این شرکت به تعهدات خود در خصوص روکش آسفالت محور زنجان-تبریز عمل نکرده و نمی کند.

علی‌اکبری با اشاره به اینکه در سال ۹۶ حدود ۱۱۰ نقطه حادثه‌خیز در استان شناسایی شده است، یادآور شد: عمده این نقاط با اقدامات زودبازده مثل نصب تابلو، آشکارسازها و موارد این‌چنینی برطرف شدند و ۱۱ نقطه اساسی داشتیم که باید اصلاحات هندسی در آن‌ها صورت گیرد یا تقاطع غیرهمسطح احداث می‌شود که این پروژه‌ها بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند که با اتکام آن‌ها پرونده بررسی‌های سال ۹۶ بسته می‌شود و ۸۷ نقطه شناسایی شده جدید در دستور کار قرار می‌گیرد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان خاطرنشان کرد: امسال از محل اعتبارات مختلف مثل محرومیت‌زدایی، اعتبارات استانی و جدول ۱۰ ـ ۱ پیوست قانون بودجه، بیش از ۴۵ پروژه راه روستایی در استان تعریف شده و موافقت‌نامه بیش از ۸۵ درصد آن‌ها نیز مبادله شده است.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
دزد دوچرخه های زنجان به دام افتاد
خبر قبلی
تیم والیبال دختران زنجان قهرمان شد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست