1. اخبار استان
  2. متکدیان در زنجان شناسایی و غربالگری می شوند

کد خبر: 32675

استاندار زنجان:

متکدیان در زنجان شناسایی و غربالگری می شوند

استاندار زنجان گفت: تکدی گری یک جرم آشکار است و در این ارتباط پس از جمع آوری و شناسایی گروه های هدف باید غربالگری دقیقی انجام گیرد.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ محسن افشارچی در دومین جلسه شورای اجتماعی استان با بیان اینکه تکدی گری به معضلی در جامعه تبدیل شده است، افزود: دستگاه های مختلف باید نسبت به انجام تکالیفی که قانونگذار مکلف کرده اهتمام داشته و با دقت عمل کنند.

وی همچنین به اقدامات انجام گرفته در ساماندهی اعتیاد و مفاد مواد ۱۵ و ۱۶ قانون مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد و افزود: با پیگیری انجام گرفته زمین مناسبی برای راه اندازی مرکز ماده ۱۶ با هدف ساماندهی معتادین متجاهر اختصاص داده شده که با آماده سازی و راه اندازی آن طی ماه های آتی می توان برنامه های بسیار خوبی در راستای ساماندهی آنها انجام داد.

وی یادآور شد: تلاش می شود از پتاسیل ها به ویژه اعتبارات لازم در پیشبرد کارها استفاده کنیم.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان نیز با بیان اینکه به دستور وزیر کشور شورای اجتماعی استان ها متناظر شورای اجتماعی کشور شکل گرفته است، گفت: طبق برنامه ریزی انجام گرفته تشکیل این جلسات مسئله محور بوده و سعی خواهیم کرد با درنظر گرفتن نظام مسائل استان در حوزه اجتماعی، ورود و مدیریت صحیحی بر مسائل با حضور و مداخله دستگاه های متولی داشته باشیم.

صادق قهرمانی با بیان اینکه رویکرد ما فقط آسیب محور نبوده و بلکه به صورت “مسئله محور” در شورای اجتماعی استان پیش خواهیم رفت، افزود: هر چند آسیب های اجتماعی زیادی وجود دارد و بر این مبنا برنامه ریزی ها و تلاش های زیادی هم انجام می شود ولی باید عوامل مثبت اجتماعی را که به حفظ کیان جامعه و اعتلای هر چه بیشتر نظام اسلامی منجر شده را در نظر گرفته و در جهت افزایش نشاط اجتماعی و ارتقاء سرمایه اجتماعی حرکت کنیم.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
تمامی دستگاه های اجرایی موظف به همکاری در برگزاری مطلوب انتخابات هستند
خبر قبلی
جایگاه جهانی چاقوی زنجان + عکس
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست