1. اخبار استان
  2. محدودیت‌تردد در روز طبیعت برای شهروندان زنجان

کد خبر: 20759

محدودیت‌تردد در روز طبیعت برای شهروندان زنجان

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: با توجه به انتشار ویروس کرونا و در راستای حفظ سلامت همشهریان و عموم مردم و در اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا و تصمیمات ستاد بحران استان در روز سیزده فروردین حضور در بوستان‌ها، پارک‌ها، مراکز تفرجگاهی و فضای سبز ممنوع می‌باشد.

به گزارش همدلی زنجان؛ سرهنگ  ایرج خانی پور با بیان این مطلب، اظهار کرد: پلیس در اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا با افرادی که بخواهند برخلاف قوانین عمل و غیر مجاز تردد و از قانون سرپیچی کنند برابر مقررات برخورد خواهد کرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان ادامه داد: در روز طبیعت باتوجه به اینکه وضعیت شهر‌های زنجان، ابهر و خرمدره به رنگ نارنجی تغییر یافته محدودیت‌های تردد در این شهرستان تشدید خواهد شد.

این مقام انتظامی گفت: همکاران ما برای امنیت مردم و برابر اجرای دستورات ستاد ملی مبارزه با کرونا در روز طبیعت ازساعت ۵ صبح تا ساعت ۲۴ درسطح شهر‌های زنجان، ابهر و خرمدره حضور داشته و به اجرای ماموریت‌های محوله خواهند پرداخت.

سرهنگ خانی پور با اشاره به محدودیت تردد گفت: رانندگان خودرو‌هایی که از این قانون سرپیچی کنند، اعمال قانون شده و مبلغ ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با قدر دانی از تمام تلاش‌های جامعه پزشکی که بطور جد و مجاهدانه مشغول به خدمت هستند بیان کرد: از تمامی مردم تقاضا می‌شود تا در روز طبیعت امنیت و سلامت خانواده خود را در اولویت قرار داده و با ماندن در خانه و عدم حضور در مناطق تفریحی و گردشگری، با نیرو‌های پلیس همکاری کنند.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
تصادف پراید با کامیون در زنجان + راننده پراید جان باخت
خبر قبلی
 درآمد سرانه امروز ما نسبت به سال ۵۵ حدود ۳۰ درصد کمتر است
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست