مدیران باید تحول‌گرایی و بهره وری را در اولویت کاری خود قرار دهند

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان با تاکید بر اینکه مدیران تحول‌گرایی و بهره وری را در اولویت کاری خود قرار دهند، گفت: دولت تاکیدات فراوانی بر این موضوع دارد، چرا که این مولفه‌ها می‌توانند بسیاری از نارسایی‌ها را درمان و نتایج موثری در پی داشته باشند.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ ابوالفضل رفیعی در مراسم تکریم و معارفه سرپرست اداره کل بهزیستی استان با بیان اینکه بهزیستی یک دستگاه بسیار مهم با وظایف و ماموریت‌های متنوع است، اظهار کرد: کارکنان این سازمان وظیفه مقدسی بر عهده دارند و با جان دل در قبال جامعه هدف و اشخاص نیازمند حمایت، ارائه خدمت می‌کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان به نقش این سازمان در قبال افرادی که به سبب آسیب‌های اجتماعی دچار مشکل شده‌اند اشاره کرد و گفت: ما برنامه مشخصی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی داریم و توفیقاتی نیز حاصل شده و بهزیستی یکی از مهمترین دستگاه‌های اجرایی است که در شناخت مسائل مرتبط با آسیب های اجتماعی و حل آن مداخله می‌کند.

وی با اشاره به موضوع مهم تحول‌گرایی و اینکه این موضوع جزو راهبردهای مدیریتی دولت است، ادامه داد: موضوع تحول‌گرایی را مدیران باید در اولویت کاری خود بگنجانند، چرا که بحث تحول‌گرایی می‌تواند بسیاری از نارسایی‌ها را جبران و مشکلات را رفع نماید.

رفیعی با اشاره به اینکه تحول‌گرایی در ابعاد شناختی، فرایندی و نیز نهادی مدنظر می باشد، ادامه داد: مولفه بعدی بهره‌وری است که بسیار مهم است و باید به آن توجه جدی شود.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان با بیان اینکه با استفاده از روش‌های خلاقانه و روش‌های نو و یا هر آنچه که برای افزایش بهره‌وری لازم است را باید به کار بگیریم، اضافه کرد: همچنین استفاده از ظرفیت مردمی در انجام کارها که هم در میدان هستند و هم دارای انگیزه می‌باشند بسیار مهم است و این موضوع در دستگاه بهزیستی بیشتر نمود دارد.

وی همچنین به بحث تکریم ارباب رجوع اشاره کرد و افزود: تلاش برای جلب رضایت حداکثری و برخورد شایسته با جامعه هدف در اولویت کارکنان این سازمان بیش از پیش باشد.

رفیعی موضوع اشتغال جامعه هدف به ویژه معلولین را مهم دانست و گفت: مناسب‌سازی معابر هم یکی از مطالبات این قشر است که باید این موضوع بیش از پیش مورد توجه سازمان قرار بگیرد.

در پایان این برنامه از خدمات و فعالیت‌های نعمت ملکی سرپرست سابق بهزیستی قدردانی و روح‌الله خدابنده‌لو به عنوان سرپرست جدید سازمان بهزیستی استان زنجان معارفه شد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
نابرابری در استان زنجان روند صعودی داشته! / زنجان جزو استان های میانی کشور
خبر قبلی
روایت سازمان همیاری و مدیرانش
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست