نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی؛

مدیران ضعیف در استان زنجان داریم / به مدیریت استان انتقاد داریم

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت مدیران اجرایی در سطح استان، گفت: نگاه ما از منظر مجلس بوده در حدود احتیارات و وظایف مجلس است. در سطح استان هم مدیر قوی داریم هم مدیر ضعیف که دولت برای کارایی بالاتر باید مدیران قوی را بکارگیری کند.

مهدی باقری در گفت و گو با همدلی‌زنجان؛ با بیان اینکه مدیر ضعیف کمکی به حال دولت نمی کنند، اظهار کرد: برای خدمت به مردم مدیر قوی بکارگیری شود. گاهیمدیر ضعیف در استان داریم  که البته دولت هم اصرار ندارد که اینها قوی هستند و علاقه مند به تغییر هم هست اما ابزاز به تغییرات را هم دولتی های می پذیرند اما گاهی اتفاق نمی افتاد. تاکید ما این است که این اتفاق زودتر بیافتد و مدیران قوی جایگزین شوند. این مهم برای این است که توفیقات دولت بیشتر باشد.

وی با اشاره به اینکه در خطوط قرمز فساد، تخلف و جرم و اجرا نکردن قانون را نمی پذیریم، افزود: در این خصوص تذکرات لازم به مدیران داده شده و بهتر است که این پیگری نظارتی رسانه ای نشود، چرا که ثمره ای ندارد و تلقی اختلاف پیش می‌آید. راه درست پیگیری نظارتی در فضای صمیمی مومنانه و در خلوت باید باشد. تضعیف و تخریب مدیران به نفع دولت و نظام و مردم نیست.

استانداران دیگر دولت از استاندار زنجان ضعیف تر هستند/سطح انتخابات استانداران در کشور پایین است

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتخاب محسن افشارچی به عنوان استاندار منتخب در جشنواره شهید رجایی، گفت: خوشحالیم که ایشان استاندار منتخب انتخاب شدند و این مفهوم را دارد که مدیران و استانداران دیگر ضعیف تر از افشارچی بودند. با اینکه نقدی ما به برادران دولت در استان داریم با اینکه دولت می داند فرد توانمندتر از آقای استاندار زنجان ندارد.

وی با اشاره به اینکه با وجود انتقاداتی که ما از استاندار و مدیران دولتی داریم، سطح انتخابات استانداران در کشور پایین است، اظهارکرد: در استان های دیگر وضعیت آنچنان خوبی را شاهد نیستیم. نقاط قوتی را استاندار ما دارد که نمی دانیم دولت اینها را لحاظ کرده یا خیر که از جمله آن ها تلاش شبانه روزی، مردم داری، پاک دستی و سلامت کاری ایشان است که این موارد را ما گواهی می دهیم.

باقری با بیان اینکه شاید دولت این موارد را در شاخص ها لحاظ نکرده است، تاکید کرد: ما در سطح کلان و در سطح کشور وضعیت توانمندی دولت و مدیران دولتی را با رضایت مندی مردم می سنجیم. اگر چالش ها را برطرف کنند مدیران خوبی هستند اگر نتوانند مدیران خوبی نیستند. بنده تا بحال تعداد زیادی از استیضاح وزرا را امضا کرده ام.

عضو کمیسیون قضایی مجلس با بیان اینکه باید سطح رضایتمندی مردم در عملکردها مورد سنجش قرار گیرد، افزود: به عملکرد دولت ایراداتی را وارد می دانیم و برطرف نشده است.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
کارخانه آسفالت پروژه روکش آزادراه زنجان- قزوین افتتاح شد
خبر قبلی
 سهم اقتصاد دیجیتال در کشور به ۱۵ درصد می‌رسد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست