1. اجتماعی
  2. مدیران مدارس زنجان باید خلاقیت و نوآوری داشته باشند

کد خبر: 19903

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان:

مدیران مدارس زنجان باید خلاقیت و نوآوری داشته باشند

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه مدیران مدارس در زنجان باید خلاقیت و نوآوری داشته باشند، گفت: مدیران مدارس نباید صرفاً به بخشنامه های ارسالی متکی باشند آن باید اطلاعات خود را همواره به روز نمایند و با طرح های ابتکاری و نوآورانه در سطح مدارس فعالیت می نمایند.

به گزارش همدلی‌زنجان، حسن مظفری در کارگاه استاندارد سازی و ایجاد سبک منسجم مدارس شاهد استان زنجان، اظهار کرد: مدیران به ویژه در مدارس شاهد باید خود را به اطلاعات روز مجهز نمایند و همچنین اشرافیت کامل به دستورالعمل و آیین نامه های که به مدارس ارسال می شود داشته باشد.

وی افزود: مدیرانی که در سطح مدارس شاهد استان فعالیت می کنند  دارای تجربه کاری و سابقه عملکردی خوب هستند که به نوعی می توان گفت از بهترین های آموزش و پرورش در استان هستند.

این مقام مسئول  همچنین اظهار داشت: خانواده ها بیشترین اعتماد هم از نگاه تربیتی و از نگاه آموزشی را به مدارس شاهد دارند و در طول سالیان گذشته این اعتماد همواره پررنگ‌تر شده است.

مسئول دستگاه تعلیم و تربیت استان از مدیران خواست تا نگاه تک بعدی در تربیت و آموزش دانش آموزان نداشته باشند و همواره مسائل تربیتی و آموزشی را در کنار هم در نظر بگیرند.

مظفری با اشاره به اهمیت حس مسئولیت پذیری تصریح کرد:  در هشت سال دفاع مقدس به حس مسئولیت پذیری در شهدا و جانبازان و رزمندگان بسیار مشهود بود و از مدیران نیز می‌خواهیم همواره حس مسئولیت پذیری در امورات کاری خود داشته باشند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بر انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به ویژه در مدارس شاهد تاکید کرد و گفت: آموزش نیروی انسانی،  برگزاری جلسات  هم اندیشی برای همکاران مدارس شاهد و همچنین نظارت دقیق از کلاس های برگزار شده در بستر شاد نیز مورد تاکید است.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
اعلام جرم دادستان زنجان علیه وزیر ارتباطات دولت صحت ندارد
خبر قبلی
کنارگذر شهر قیدار افتتاح شد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست