1. اخبار استان
  2. مدیر بازداشتی شهرستان کیست؟ / انتصابات در ایستگاه توقف

کد خبر: 28079

مدیر بازداشتی شهرستان کیست؟ / انتصابات در ایستگاه توقف

تغییرات مدیریتی در استان زنجان مدتی است به ایستگاه توقف رسیده اما به معنای توقف کامل آن نیست. با استقرار دولت سیزدهم و تغییر استاندار زنجان شاهد موجی از تغییرات در سطوح مدیران استانی و شهرستانی بودیم

به گزارش همدلی‌زنجان؛ این تغییرات فعلا متوقف است اما بررسی های همدلی زنجان نشان می دهد تغییر برخی مدیران در سطح مدیریت ارشد استان در حال پیگیری است و ظاهرا حوزه صنعت در اولویت قرار دارد. برخی معتقدند تغییرات انجام شده در استان بخشی مناسب و بخشی موفقیت آمیز نبوده و با گذشت یک سال از استقرار دولت برخی مدیران عملکرد قابل قبولی نداشته اند.

البته باید در نظر داشت که برخی از نمایندگان مجلس نیز در برخی انتصابات اعمال نظر و سلیقه داشته اند و گزینه های مدنظر آن ها منصوب شده اند. هرچند خود مدعی باشند که در انتصابات دخالتی نداشته اند اما قویا مشخص است که آن ها به تیم سازی مدیریتی اقدام کرده اند.

منابع آگاه طی هفته های گذشته به همدلی زنجان گزارش دادند یکی از مدیران شهرستانی در بازداشت به سر می برد. بازداشت یک مدیر شهرستانی در زنجان به چند هفته رسیده و دامنه آن گسترده شده و به سطح مدیر استانی رسیده است. یکی از مشکلات دولت در استان نداشتن گزینه های مدیریتی در سطح برخی از مدیران گذشته است. از اینرو ترجیه می دهند با توجیه عدم سیاسی کاری و عملکرد جناحی فعلا برخی مدیران مهم را تغییر ندهند.

هرچند به نظر می رسد مشکلات در حوزه های مختلف برخی تغییرات را ناگزیر کند. موضوع مهم در این خصوص اینکه تغییرات زودهنگام مدیران بسیار آسیب زا است و به همان اندازه حضور مدیران سال ها در یک پست مهم نیز رخوت و کم تحرکی ایجاد خواهد کرد. مهم تر اینکه حضور مدیران کارآمد فارغ از بومی و غیربومی بودن که وزن و ظرفیت ملی داشته باشند، اعتبارات ملی جذب کنند و مدیریت آن ها منجر به تحولات بنیادین عملکردی شود، باید بیشتر مدنظر قرار داشته باشد.

امروز رشد اقتصادی زنجان نیازمند مدیرانی است که فهم اقتصادی درستی داشته باشند. زمینه لازم برای حضور سرمایه گذاران را ایجاد کنند. امروز زنجان بیش از هر زمان دیگری ظرفیت برای توسعه صنعتی دارد. تنها کافی است سرمایه گذاران را فراری ندهیم. صنایع پاک در زنجان مستقر کنیم. صنایعی که صاحبان آن اهلیت دارند و به وظایف اجتماعی خود واقف هستند.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
با اجاره خانه های بالا کسی نمی تواند تشکیل خانواده بدهد
خبر قبلی
«شیر نشو» در زنجان نقد شد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست