1. اخبار شهرستان
  2. شهرداری منطقه ۴ زنجان آغاز به کار کرد

کد خبر: 12287

شهرداری منطقه ۴ زنجان آغاز به کار کرد

شهرداری منطقه 4 زنجان، افتتاح شهرداری منطقه چهار زنجان

صبح امروز طی مراسمی با حضور مسئولان استانی و مدیریت شهری زنجان ساختمان جدید منطقه ۴ شهرداری زنجان افتتاح و این منطقه در شهر زنجان به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش همدلی‌‌زنجان”؛ طی ماه های گذشته با پیگیری های مدیریت شهری زنجان، مصوبه وزارت کشور مبنی بر افزایش مناطق شهری زنجان از ۲ منطقه به ۴ منطقه مورد موافقت قرار گرفت و به مجموعه شهرداری ابلاغ شد.

در این مراسم مسیح اله معصومی، شهردار زنجان با بیان اینکه شهرداری زنجان از ابتدا سه منطقه داشت و از شروع بکار متوجه شدیم که منطقه سه مجوز رسمی از وزارت کشور ندارد، اظهار کرد: با پیگیری های انجام شده در نهایت پنج ماه پیش از وزارت کشورمجوز  دو منطقه را گرفتیم.

وی با تاکید بر اینکه آغاز به کار شهرداری منطقه۴ نیاز به جمع بندی کامل تری برای تحقق ارائه خدمات پیش بینی شده داشت، افزود: برای تقسیم بندی مناسب مناطق و ارائه خدمات بهینه به شهروندان برنامه ریزی لازم صورت گرفت و مجوز رسمی از وزارت کشور برای چهار منطقه شهری گرفته شد.

 

معصومی با بیان اینکه برای راه اندازی شهرداری منطقه چهار حتی یک نیروی جدید نگرفتیم و نیرو ها به نسبت در مناطق چهار گانه شهرداری تقسیم شده است، یادآور شد: اخذ مجوز به منزله اتمام کار نیست و باید برای تقسیم بندی مناطق چهارگانه شهری تمام مولفه های جمعیتی، پلاک های ثبتی و…مورد توجه قرار می گرفت.

شهردار زنجان با تاکید بر اینکه شهرداری طی  بیست سال گذشته  نتوانسته  یک ساختمان به تملکات خود اضافه کند، یاد آورشد: یک نفر نیرو در تشکیل منطقه چهار نگرفتم و نیرو ها نیز به نسبت در مناطق چهار گانه شهرداری تقسیم شده است.

وی با اذعان به اینکه دوسه ماهی است که کار ما در پادگان تعطیل شده است، تاکید کرد: از امیر حمدی خواستاریم تا از ابتدای هفته آینده  پیمانکار پروژه در  مجموعه پادگان حضور پیدا کند و ادامه کار را از سر بگیرد.

 

قطعا شرایط نسبت به قبل بهتر خواهد شد

حمیدرضا حمیدی، رئیس شورای اسلامی شهر زنجان نیز در این مراسم با بیان اینکه ایجاد منطقه ۴ شهری موجب ایجاد توزیع عادلانه خدمات به شهروندان زنجانی می‌شود، اظهار کرد: تاکنون شهر زنجان متناسب با وسعت خود دارای چارت مناسبی برای ارائه خدمات سازمانی نبود که با ایجاد یک منطقه جدید و مجوز دو منطقه رسمی می توان خدمات مناسبی را ارائه داد.

وی با اشاره به اینکه این تقسیم‌بندی مناطق موجب ایجاد خوانایی مناسب در فضاهای شهری نیز می شود، خاطرنشان کرد: قطعا شرایط نسبت به قبل بهتر خواهد شد. در تقسیم بندی گذشته  ومنطقه بندی هیچ تناسبی بین مدیریت و مناطق وجود نداشت و حتی برای بایگانی مشکل داشتیم.

رئیس شورای شهر زنجان با بیان اینکه منطقه ۴ شهرداری زنجان شرایط مناسبی خواهد داشت، افزود:  می‌توان کاری کرد در این منطقه هیچ شائبه‌ای به لحاظ فساد اداری و مالی نباشد. منطقه چهار منطقه بکری از جهت ساخت و سازاست، از شهردار منطقه چهار خواستاریم که سیستم هوشمند را در منطقه فعال و از ورود شائبه‌‌گرایی در این منطقه جلوگیری کند.  تخصص گرایی را مبنای کار خود قرار دهید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در ارتباط با بازگشایی محور پادگان، یادآور شد: از شهرداری می‌خواهیم که تعهدات خود را در قبال پادگان انجام دهد و اگر هم قبلا تعهدی داده شده اجرایی شود، تا هرچه زودتر شاهد بازگشایی پادگان باشیم.

 

ارائه خدمات به مردم شهر باید شتاب بیشتری بگیرد

در ادامه این مراسم سجاد خدایی، نائب رئیس شورای اسلامی شهر زنجان تقسیم بندی شهر زنجان به چهار منطقه را اقدامی سازنده در جهت توسعه شهر برشمرد و گفت: با این تقسیم بندی ارائه خدمات به مردم شهر باید شتاب بیشتری بگیرد و تسریع شود.
وی با بیان اینکه ارائه خدمات باید با کیفیت و دسترسی مردم به حوزه‌های مدیریتی چهارگانه با این اقدام به خوبی صورت بگیرد خاطرنشان کرد: از زحمات صورت گرفته در این خصوص تشکر می کنیم.

خدایی با تقدیر از زحمات ارتش در همکاری با بازگشایی پادگان، افزود: بحث بازگشایی پادگان مودت و همکاری است و قطعا بحث‌های مدیریتی به گونه‌ای است که همه مدیران به دنبال کارنامه خوبی در زمان مدیریتی خود هستند، اما همه اینها زمانی محقق می‌شود که برای مردم خدمت کرده باشیم.

شهرداری منطقه 4 زنجان، افتتاح شهرداری منطقه چهار زنجان

بازگشایی پادگان نیازمند هماهنگی است

فرمانده تیپ ۲۱۶ زرهی زنجان نیز در پاسخ به درخواست شهردار زنجان در ارتباط با بازگشایی پادگان گفت: هدف همه ما سازندگی شهر است و قطعا ارتش نیز این امر را دنبال می‌کند اما بالاخره هرکس هرجا مدیر باشد حافظ منافع شهر خودش باشد و هرکس هرجا مدیر باشد حافظ منافع خودش است.

داود حمدی با اشاره به اینکه در اجرای طرح بازگشایی پادگان ما نیز تلاش می‌کنیم که تعهدات برای ما به نحو احسن اجرایی و سیاست برد- برد پیش برود و برای ما به بهترین نحو باشد و یک کارهایی است که باید انجام شود، گفت: ما با استانداری نیز صحبت کردیم و تا الان نیز اقداماتی انجام شده است.

وی تصریح کرد: بنده قبلا هم تاکید کردم که در ارتباط با بحث بازگشایی پادگان مکاتبات اداری درست انجام نشده بود و بر همین اساس حتی جدایی یک متر از پادگان نیز نیازمند مکاتبات اداری و دستور از مقامات بالادستی کشوری است.

فرمانده تیپ ۲۱۶ زرهی زنجان گفت: ما نیز پیگیر موضوع هستیم، اما در انتها یک مقدار کار مانده است و منوط به این است که از رده بالا حل شود و حتی اگر خیابان آسفالت هم شود ما دیوارها را بر نمی‌داریم.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
اغلب مناطق استان زنجان بارانی و برفی می شود
خبر قبلی
فروش بیش از ۲ میلیارد ریال بن کتاب در زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست