1. اخبار استان
  2. مواظب شایعات انتخاباتی در استان زنجان باشیم

کد خبر: 12657

مواظب شایعات انتخاباتی در استان زنجان باشیم

با نزدیک شدن به کارزار انتخابات مجلس شورای اسلامی، برخی در فضای مجازی با انتشار برخی شایعات مهیج برای برخی افراد فرصت‌طلب تلاش دارند تبلیغاتی سوء و غیرموثر انجام دهند.

به گزارش همدلی زنجان؛ صبح امروز در یکی گروه های تلگرامی، عکسی از یک خبر در یکی از خبرگزاری های کشوری منتشر شد و مدعی جدا شدن برخی شهرستان‌ها از استان های کشور شده بود، که در بخشی از آن الحاق شهرستان میانه به استان زنجان، الحاق شهرستان ابهر به استان قزوین و الحاق یکی از شهرستان قزوین به استان البرز عنوان شده بود!

هرچند حتی تیتر این خبر نیز دچار مشکل بود، چرا که انتخابات ۹۹ در آن درج شده بود، در حالی که انتخابات مجلس در سال ۹۸ برگزار خواهد شد. بعد از این موضوع واکنش های زیادی توسط خبرنگاران به این موضوع به وجود آمد و نهایتا معاون سیاسی، امنیتی و امور اجتماعی استاندار زنجان این موضوع را کاملا تکذیب کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و امور اجتماعی استاندار زنجان در این خصوص گفت: هیچ تغییری در تقسیمات کشوری استان زنجان اعمال نشده و مطالب منتشر شده در این خصوص کذب محض است.

خدابخش مرادی در گفت و گو با ایرنا با اشاره به مطلب منتشر شده در فضای مجازی در خصوص انتزاع شهرستان ابهر از استان زنجان به نقل از سخنگوی وزارت کشور، تاکید کرد: با پیگیری ها و تماس های انجام شده با معاون سیاسی و معاون هماهنگی وزیر کشور اصل و متن این خبر از سوی ایشان تکذیب شد.
وی تصریح کرد:
تغییر در تقسیمات کشوری و انتزاع و الحاق در این بخش دارای سلسله مراتب اداری و سیاسی، نیازمند مصوبه دولت و فرایندهای لازم است که در خصوص استان زنجان به هیچ عنوان چنین رویدادی اتفاق نیفتاده است.

مردای با تاکید بر اینکه در آستانه انتخابات، جامعه نیازمند فضای آرام و روحیه همبستگی و انسجام است، خاطرنشان کرد: افرادیکه اخبار کذبی را در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی نشر می دهند در صدد برهم زدن آرامش مردم و ملتهب کردن فضای جامعه هستند.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
اصول صحیح انجام ورزش برای تقویت شنوایی
خبر قبلی
 مافیا…!
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست