1. اخبار شهرستان
  2.  نارنجی پوشان از سوی مسئولین، کمتر مورد توجه هستند

کد خبر: 9380

 نارنجی پوشان از سوی مسئولین، کمتر مورد توجه هستند

وجود یک شهر سالم و پاک به خاطرزحمات نارنجی پوشانی است

شهردار زنجان با اشاره به اکران فیلم کوتاه “زندگی به رنگ نارنجی” و مستند “پناهگاه”، گفت: نارنجی پوشان از سوی مسئولین کمتر مورد توجه هستند.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان، مسیح الله معصومی  در مراسم اکران فیلم مستند «پناهگاه» به کارگردانی فیروزه پرگاریان و فیلم کوتاه «زندگی به رنگ نارنجی» کاری از شبنم طارمی حضور خود را در شهر زنجان به عنوان یک مهمان و مامور شهرداری توصیف و اظهار کرد: شهرداری به عنوان یک نهاد قوی و تاثیرگذار در شهر است که این قدرت و نفوذ به مدد ارائه خدمت مجموعه شهرداری و تلاشهای شبانه روزی در شرایط مختلف آب و هوایی شکل گرفته است.

مسیح الله معصومی ۲ فیلم اکران شده را نمایشی از گوشه های زحمات کارکنان شهرداری دانست و افزود: وجود یک شهر سالم و پاک به خاطرزحمات نارنجی پوشانی است که از طرف مسئولین کمتر مورد توجه بوده اند، در صورتی که ارایه خدمات از سوی انها یک روز قطع شود بیشتر به اهمیت حضورشان پی خواهیم برد.

معصومی ساخت این گونه فیلم ها را اقدامی مثبت در راستای تشکر از این زحمت کشان دانست و عنوان کرد: امیدواریم مردم با رعایت مسائل زیست محیطی زحمات این قشر را به حد اقل برسانند.

وی مستند« پناهگاه» را نشان از گسترگی خدمات شهر داری دانست و گفت:انسان از زمان تولدتا زمان مرگ با خدمات شهرداری پیوند خورده وشهرداری مختص به کارهای عمرانی، ترافیک و حمل ونقل نیست که با دیدن این مستند بیشتر به این مهم پی میبریم.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
۹۵ درصد مزارع سردآبی استان زنجان مجهز به تجهیزات نوین آبزی‌پروری است
خبر قبلی
مدیران حوزه خدمات شهری زنجان چابک و هماهنگ شوند
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست